Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 11.107 (?)
3.4.2015 20:42

Jenže Vy vycházíte z nesprávných hodnot a proto se dostávate do "závratných" zjištění. Motory Jikov pro Terra - Vari jsou nastaveny na 4700ot/min. Takže rozdíl otáček motorů je zhruba 1000 ot/min. Motory jsou vyráběny různě, některé ve Francii, některé v číně a tak, no. Všechno všecičko je v kodu motoru. Motor Honda ležící v garáži nemusí býti nutně použitelný na Vari. Je třeba zjistit, co obnáší jeho výbava. No a pokud nemá na sobě žádnou jinou nálepku i tak se dá poznat je-li GCV nebo GSV. To není problém.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 3.4.2015 22:32

A představte si, že "titanové nádobí" je vlastně hliníkové u kterého byla užita podobná technologie jako u vnitřku válce spalovacího motoru. Protože teflonová vrstva byla často znehodnocena proříznutím do měkkého hliníku, je titanové nádobí opatřeno 6 um vrstvičkou titanu. Mimo galvanického nanášení se dá ještě užít vakuové naprašování, vakuové napařování a to včetně takových tvrdokovů jako je uran nebo kobalt.

Ano, litinová vložka se dá reklamně užít jako výhoda, ale je otázkou jak a kdy má opodstatnění.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 189.100 (?), 3.4.2015 11:53
Když je na krytu ventilů napsáno jen HONDA, tak co je to za motor?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 3.4.2015 12:55

Už to zde jednou je,  je třeba cenově srovnávat srovnatelné. Zná někdo cenu motoru XP bez klečí jinak komplet ustrojen pro Vari? Pokud ne, pak se musejí srovnávat ceny celých pohonných jednotek. Tedy třeba PJGCV 190 vs. PJXP 200.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 3.4.2015 13:09
S klečemi komplet motor: GCV 160 od 11800Kč po s klečemi komplet motor GSV 190 16900Kč. Ceny jsou bez dotace.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 3.4.2015 13:26

Jenže motorům mimo obchodní síť Vari se nedá věřit tím spíše, že i někteří obchodníci v síti spekulují. Opravdu ne. Je to stejné jako když síťový prosejce nabízí výrobky MK KOVO a ani nepípne. Nemám nic proti nim, ale dnes "originální" věci nevyrábí a to zboří má leckdy i jinou kvalitu. I proto se asi Vari a.s.rozhodlo grávírovat na díly logo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 3.4.2015 13:43
Zrovna tihle v odkazu jsou tady 20 let od r 1995. Pošlou mi motor a v krabici bude něco špatně, obratem posílám zpátky. Je levnější než tv, pc. V čem jim nevěřit? Do objednávky dám motor Honda typ na malotraktor Vari komplet. Pošlou motor na sekačku. Jde zpátky. Dlouho by tak nepodváděli.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 3.4.2015 18:04

Jen teda mě vysvětlete, proč zpochybňujete moji zkoušku motorů GCV 160 a XP200 a poznání, že jsou na tom velice podobně výkonem. Jak jsem psal, rozjedu se po rovině proti kopci a motorům dojde dech v rozmezí deseti centimetrů.  Motor XP mám od loňska, takže jsem s ním už něco absolvoval. Proč nejste nikdy ochoten uznat osobní zkušenost druhého? No a když píšete o tom nákupu, vy jste si někdy koupil byť jeden nový motor? Dále píšete o mírně horších vlastnostech XP200 proti motorům Honda. Ano, máte pravdu, ale co by se stalo s parametry pro srovnávání, kdyby XP přitom obsahu motoru mělo spotřebu jako Honda? Nad tím nikdo neuvažoval? Jsou lidé, kteří to vědí, ale nemá cenu cokoli psát, Vy to stejně schodíte.

Rotační jednobubnová sekačka s převodovkou DSK 316 pro dvoutakt seká i s čtyřtaktem. Má to nižší obvodovou rychlost a pojezdovou rychlost, ale funguje to.  Zase, osobně vzkoušeno.

Dvoutaktní DSK 317 s 4T motorem má samozřejmě nižší pojezdovou rychlost, ale nevím jestli zrovna o 30%. Převodovka na "P" tedy pojezd a s 2T točí s kolama 141.3ot/min za předpokladu, že 2T motor točí 4700 ot/min. Takže s 4T motorem bude točit 105.9. Je na každém, jak mu to vyhovuje a jak si dopočítá o co je to pomalejší.  Dvoutaktní převodovka s 4T motorem má "větší sílu". Chci tím říct, že ne vždy je přstavba převodovek nutná. Okecávat se to dá do nekonečna, ale jen obsluha si rozhodne, co mu vyhovuje a co ne.

Ten člověk co chce vědět co je to za motor, když je na víčku napsáno HONDA bych odpověděl, ale nemám jak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 127.52 (?), 3.4.2015 20:25
Jak z diskuse vyplývá, může být výrobců GSV a GCV celá řada. Sami „odborníci“ nevědí odkud motor pochází a kdo ho vyrobil. Mám v garáži motor, který má na víčku jen „HONDA“, nic víc. Co to mám za sviňu? Tak už z principielních důvodů, bych si chtěl udělat obrázek na kolik asi mne prodejce cenově občural. Sekání s 316 2T s motorem 4T si nedovedu představit. Pronikavé snížení pojezdové rychlosti, snížení RPM disku, tím menší obvodová rychlost potřebná k utínání trávy. Když si představím tem obrovský rozdíl mezi max otáčkami 2T a 4T, tak takové sečení je nereálné. 4T má max 3600RPM a 2T 5400RPM, to je rozdíl 1800RPM. Když vezmeme 2T 100%RPM, tak u 4T je to jen67%. Jak dlouho by jste sekal hektarovou louku a ja by vypadalo strniště, kdo by chtěl na takovém strništi pracovat s hraběmi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 3.4.2015 20:37
12752: Vyskytují se i plagiáty s názvem Honda. Kde jste tu ošípanou koupil? S ostatním máte pravdu. 11107: V této pokročilé části diskuze už nemám proti Vašemu pokusu výhrady. Zpočátku byla prezentace pokusu tendenční.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 3.4.2015 20:42

Jenže Vy vycházíte z nesprávných hodnot a proto se dostávate do "závratných" zjištění. Motory Jikov pro Terra - Vari jsou nastaveny na 4700ot/min. Takže rozdíl otáček motorů je zhruba 1000 ot/min. Motory jsou vyráběny různě, některé ve Francii, některé v číně a tak, no. Všechno všecičko je v kodu motoru. Motor Honda ležící v garáži nemusí býti nutně použitelný na Vari. Je třeba zjistit, co obnáší jeho výbava. No a pokud nemá na sobě žádnou jinou nálepku i tak se dá poznat je-li GCV nebo GSV. To není problém.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika