DSK317 - repase
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 208.246 (?), 11.11.2013 16:03
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 183.244 (?), 18.11.2013 11:36
Omlouvám se, četl jsem jen návěsy, je tam také něco o hmotnosti soupravy. O brždění motorem nikde ani písmeno.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 18.11.2013 18:01
Tak si přečtěte návod k DSK 317 s pozdravem J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 8.196 (?), 18.11.2013 18:36
Myslím, že jsem v ředchozím příspěvku dostatečně naznačil, že jsem se ve čtení polepšil. Něco o udržování polovičních otáček motoru se píše pouze u Globalu. Co tím tvůrce tohoto návodu myslel nevím, nevíte to ani vy, protože to autor nerozvedl. Ten kdo začal brzdit motorem, zdůrazňoval, to že to musí být doutakt a na Globalu je čtyřtakt. Až to výrobce napíše do návodu, a bude jedno, jestli k převodovce, nebo návěsu, tak teprve uvěřím, že to jde. Jinak stále považuji provozovat toto zařízení v podmínkách, které byly zdůrazňovány a ve kterých má problémy i lesnický traktor za hazard se životem.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 18.11.2013 19:29
Tak musím konstatovat, že jste se vůbec nepolepšil a ještě do toho pletete 2takt a 4 takt, což nemá vliv na to, že motor při brzdění má mít otáčky, kdy je spojka sepnutá. Zřejmě jste si dal závazek, že budete dělat nechápavého za každou cenu. V tom případě Vás mohu ujistit, že o Vás vůbec nejde, ale o ty, kteří nechtějí dělat nechápavé a mají zájem znát svůj stroj a využívat jeho přednosti. Brzdit motorem je uvedeno v návodu DSK 317, a ta může být osazena více typy motorů. S pozdravem J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 18.11.2013 19:45
Upřesňuji v návodu DSK 317, který platí pro současné převodovky, neboť už jsem jednou psal, že staré návody tuto informaci neobsahují a nové byly z bezpečnostních důvodů o tuto informaci rozšířeny. Podstatné je to, že současná DSK 317 má stejnou konstrukci, systém převodů, západky na kolech, přenos výkonu je zajištěn odstředivou spojkou. J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 240.157 (?), 18.11.2013 22:55
Nabádal jste mne abych si něco přečetl, po několika pokusech jsem se to konečně dozvěděl. Je tam napsáno: Pokud sjíždíte z kopce, nevyřazujte rychlost, nesnižujte otáčky motoru pod ½ MAXima a přibržďujte soupravu nožní brzdou na návěsu, aby nedošlo k rozjetí soupravy vysokou rychlostí, a tím ke snížení ovladatelnosti. O brždění motorem ani písmeno. Přečtěte si celou diskusi, hlavně v místě, kde se odchyluje od tématu. Zopakuji ještě jednou, až to výrobce jasně napíše do návodů, tak se omluvím a budu říkat: Ano, máte pravdu, motorem se brzdit dá. Dřív ne! Z toho co bylo napsáno, vyplývá, že se nedohodneme. Vraťme se k opravě převodovky a ctěme název tématu. Howgh.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 140.221 (?), 18.11.2013 23:11
Omlouvám se a žádám o prominutí. Nebudeme ovšem říkat, že se dá brzdit motorem, pouze přibrzďovat. Dobrou noc. Ráno budem opravovat.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 19.11.2013 18:33
DSK317 - repase
host - xxx.xxx.193.235 (?)
7.11.2013 9:55
Brzdění motorem je u tohoto sytému nemožné, je to přímo kravina... atd
Na toto jsem odpovídal a nebýt takových názorů, tak se řešilo pouze opravování DSK 317. Přibrzďování motorem je nutné společně se 100% brzdami na vozíku, nespoléhat jen na motor. O lese to vůbec nemusí být, stačí na vozík naložit pytle brambor a sjíždět z kopce a když se stane nějaký problém s brzdami na vozíku, nebo chyba obsluhy, tak je výsledek zpomalení soupravy stejný, jako v lese. S pozdravem J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 182.227 (?), 19.11.2013 8:08
K příspěvku hosta 240.157 z 22.55 Možná doslovně to v návodu není.Tento příspěvek mi však připomíná případ z USA, kde si jeden koupil karavan, na silnici zapnul tempomat a přelezl dozadu si vařit kafe.Za ve škarpě rozbitý vůz od výrobce dostal nový včetně finanční náhrady.Soudy uznaly, v návodu výrobce neměl uvedeno, že auto se musí řídit.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|