DSK317 - repase



brousek - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (71) - 175.210 (?)
10.11.2013 18:10

Nechci šťourat, ale Vy také. Prostudujte si co může tahat co v příslušné vyhlášce.

brousek

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 32.42 (?), 19.11.2013 22:24

Nevím co jste tím chtěl říci. Takové návody a reklamy v tom smyslu: chcete se rychle přemisťovat, tak si musíte pořídit silný a rychlý vůz, on vás tam zaveze., je scestná a soudy rozhodly správně. V tom co jste napsal, máte řidiče za blba a soudy za ujeté. Neni to tak, opak je pravdou. Pokud návod neni perfektní, tak za cokoliv co se stane a neni to v návodu, musí nést zodpovědnost výrobce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 21.230 (?), 10.11.2013 13:26

Pan "host - xxx.xxx.134.12 přispívající v 10.11.2013 13:05" by se měl vrátit do autoškoly. V návodu je psáno i něco o rozsahu požadovaného řidičského oprávnění. To co se učí v dobré autoškole by pak nemuselo být podrobně uváděno v návodu, A v autoškole se už při druhé hodině učí, že nejprve ubereme plyn a pak teprve podle potřeby začneme pomalu brzdit. Vozík nemá ABS a proto je dobré vědět, jak zachovat ovladatelnost i při nedostatečné adhezi těch malých koleček na káře. Přecijenom šípový vzor kol na hnané nápravě dává lepší možnosti udržet rychlost v správných mezích. Vězte, že každý rozumný majitel stroje si nemíní zničit ani vozík ani převodovku. A jestli jste si nevšimnul, toto vlákno je o repasi převodovky a nikoliv o ovládání stroje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
brousek - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (71) - 175.210 (?), 10.11.2013 18:10

Nechci šťourat, ale Vy také. Prostudujte si co může tahat co v příslušné vyhlášce.

brousek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 8.84 (?), 8.11.2013 11:22

ale, ano, psalo se o vypnutí motoru hned na začátku této vsuvky. Můžete něčím doložit to, co tvrdíte v rekapitulaci. Jestli ne, tak vás mám za varietního umělce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 193.156 (?), 18.11.2009 19:30

Olej PP90H tam byl vzdycky po nalevaci otvor, snek je v podstate netknuty, coz mne prekvapilo. Piliny pravdepodobne trochu nahoblovaly zuby snekoveho kola, i kdyz ubytek materialu nebyl zasadni.

Tragicky dopadlo horni valeckove lozisko sneku - dopredny tah -  vykousane dirky do valecku. Vymezovaci axialni podlozka loziska snekoveho kola na jedne strane v miste styku zmizela - okousany okraj diky axialnim tlakum osy.

Prevodova kolecka mela ozubeni netknute, pouze na celech naznak po razeni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
exot007 - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (83) - 180.15 (?), 18.11.2009 19:43

Vzhledem k použitému šnekovému převodu je jasné že axiální tlaky a tření jsou poměrně značné.Proto je nutno používat olej na hypoidní převody.

J.K.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 63.44 (?), 7.11.2013 10:23

Nad pilinami se nepozastavujte. Aby tam nebyly, tak by všechny komponenty převodovky musely být chemicky a tepelně zpracované, to je cementace a kalení, nebo nitridace, nsledně by ozubená kola musela být broušena na specielních bruskách, kola párována a v abrazivním prostředí zaběhávána, zase na speciálních strojích a při dnešní cenové politice, byste převodovku DSK317 nezaplatil, protože její cena by se pohybovala v řádu set tisíců. Proto máte vyměnit olej po pár hodinách provozu a pak prakticky každý rok, buď před zimou, nebo na jaře, před započetím sezony. Počítá se s tím, že se v takovém prostředí kola zaběhají a vzniklý otěr se při časté výměně oleje vyplaví. Toho otěru je tím víc, čí víc jsou kluzné plochy drsnější. To je ovšem v případě poruchy prakticky nedokazatelné a proto musíme věřit výrobci a jeho kontrolotrům, že to bylo v pořádku. Spíše věřím tomu, že tak neni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 128.35 (?), 19.10.2013 20:25

Dobrý den, začala mě téci DSK317/S kolem hřídelky řazení. Chtěl bych vyměnit těsnící O kroužky na řadící hřídelce i kolíku 1+R. Potřebuji sundat vrchní část převodovky. Olej jsem vypustil. Nepodařilo se mě povolit matici na kotouči spojky- uvolnil jsem zajišťovací podložku, narval jsem šroubek do bočního otvoru a další do otvoru kotouče a nic šroubek se ohnul. Chtěl jsem se zeptat jestli nemáte náčrtek na klíč, kterým by se přidržel přes otvory kotouč spojky. Také by mě zajímalo, jestli se musí kotouč stáhnout stahovákem, jaká je poloha řazení a zajišťovacího kolíku při demontáži. Raději se ptám, převodovka má jen 3 roky, nějakých 15 motohodin a nechci jí ublížit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 128.22 (?), 21.10.2013 18:56

Odpvím si sám - průměr děr v kotouči je 10mm, vzdálenost os děr je 60mm. Zítra, jestli zbyde čas se pokusím vyrobit nástroj pro přidržení kotouče. Vidím to jako páku z plochého profilu s dírou uprostřed pro prodloužení goly a 2 šroubů M10 s matkami.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 129.5 (?), 23.10.2013 23:04

Takže šikovný kolega vyrobil přídržný klíč, zabralo se golou a matice povolila. Ještě večer jsem sundal šálek. Vidím přímo kuličky ložiska, podle výkresu by tam mělo být gufero, těsnící kroužek a pojistný kroužek. tak nevím, všecek bordel, otěr šel do ložiska.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?13.6.2024
Kouří do místnosti10.6.2024
Traverzy IPE5.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika