Já, než jsem XP pořídil, opravdu důkladně jsem se o něj zajímal - přeci jen, než něco pořídím, chci vědět, oč jde. Úplně mi stačilo, když jsem se dozvěděl, že Vari ho testovala a ladila 4 roky, ono to není jen tak, dát něco nového do prodeje. Myslíte si, že kdyby to byl takový šmejd, tak by ho pustili ven? Ani omylem, jsem zarytě přesvědčen o tom, že o zákazníky se opravdu zajímají a když je problém, aktivně ho řeší a nesnaží se nikoho napálit. Mnohokrát se na fórech a nejen tady píše, jak se staví varina k případným reklamacím, já myslím, že to mluví za vše.
Místo neustálýho srovnávání Hondy a XP jde o to, žebych se spíš zaměřil na to, co XP motor přináší: je to cenově dostupná volba pro lidi, co mají vysloužilý dvoutakt a potřebují nový motor. Proč ho zrovna nenabídnout na sekačky a další stroje, když se jim osvědčil? Třeba zrovna na Agathě je to nejobjemnější motor ve srovnatelný třídě a ještě k tomu použitý na sekačce, za kterou se opravdu nemusí stydět, vždyť podívejte se na Dakra, jak je ošizený, za všechno, co má Agatha v základu, musíte u Protona připlácet. A i po došperkování podběhem, řádkovací plachtou a dvěma noži to bude stroj jen tak napůl, ty detaily mluví samy za sebe...
Takže nakonec je jedno, s čím Agathu vezmete, v každé motorizaci je to povedená mašina... a pokud s Hondou, tak berte taky, jen to chce kvalitní benzín a praidelnou péči, to je základ.