Čínský traktor
|
|
 |
 |
host - 11.107 (?) 12.12.2007 19:23
Můj názor je ten, že bych se dnes přiklonil k MSK 254 než k 204. Oba mají homologaci atd takže provoz po pozemních komunikacích po přidělení RZ bezproblemový. 254ka je jiná továrna než 204. Tento traktor (254) má homo. i v německu a dost dobře se tam prodává. Díky ceně. Já osobně jsem už byl dost blízko koupi, ale nakonec se mi náhodou naskytla koupě zetoru za slušný peníze a hlavně ve slušném stavu, takže jsem schánění info o 254ce ukončil. Podařilo se mi toho ale zjistit dost na to, abych sice z obavamy ale už z nějakou tou povědomostí do koupě šel. Kdo se kolem traktorů pohybuje dokáže v hrubých rysech po seznámení se z dílenskou příručkou atp odhadnout, jestli to snad něco vydrží, nebo je to od prvního pohledu aušus. Lze tam samozřejmě najít prvky ala Zetor akorát číňani se moc nezalamují natř. z opracováním odlitků a podle toho to vypadá, to ale na funkčnost nemá vliv. Každopádně ceny ND jsou přijatelné a pokut NEW motor na 204ku by stál cca 40 tisíc korun, pak na 254ku nebude o moc dražší a máte nový stroj. Ale bez kabiny. Jinak už si momentálně nemůžu vzpomenout ale i číňan hledí aby mu vydržel co nejdýl a aby se dal pokut možno opravit " na koleně" a byl bez elektroniky. Jak píšu, nemusíte se mnou souhlasit, ale čína a indie, která mimochodem do dnes vyrábí "svoje Zetory UŘ1" nám i v této technice i cenově ještě ukáže. Já taky nemám na tři a půl milionový traktor plný elektroniky a něco "levného" a lehce opravitelného viz starší typy zetorů zde na trhu prostě není. Starší zetory jsou, ale u nich kur... kazí cenu poláci. Možná blbě ale tak nějak to vydím já.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 21.210 (?), 6.7.2006 12:20, zobrazeno: 39863x
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s čínským traktorem mks jm204. Díky
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 115.30 (?), 20.11.2006 12:52
Tenhle traktor jsem si prohlížel a v podstatě se jedná o okopírovaný ZETOR(řada 2511 3011 4011), ve kterém jsou menší technické změny.
Je otázka kvality materiálu a zpracování. Cena je přijatelná.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 2.142 (?), 21.11.2007 9:14
Prosím, už někdo tento traktor používáte, zajímá mne samozřejmě kvůli ceně, protože jej nehodlám používat každý den, ale znáte to: poměr cena a užitek! Děkuji za informace, Jirka.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 144.234 (?), 12.12.2007 15:59
Taky se mi tento traktorek moc zamlouvá jen mám obyvy co kvalita a díly tvrdí že má u nás homologaci tzn že splňuje veškeré požadavky a udájně se stáva nejprodávanějším malotraktorem u nás Nejlepší ovšem reakce někoho kdo již má nějaké zkušenosti s tímto trak. Upřimě moc lidí tomu čínanovy nevěří ale já stále rozmýšlím tak prosím uvedte taky nějaký názor nebo zkušenost s tímto strojem moc děkuji Zbynda
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.107 (?), 12.12.2007 19:23
Můj názor je ten, že bych se dnes přiklonil k MSK 254 než k 204. Oba mají homologaci atd takže provoz po pozemních komunikacích po přidělení RZ bezproblemový. 254ka je jiná továrna než 204. Tento traktor (254) má homo. i v německu a dost dobře se tam prodává. Díky ceně. Já osobně jsem už byl dost blízko koupi, ale nakonec se mi náhodou naskytla koupě zetoru za slušný peníze a hlavně ve slušném stavu, takže jsem schánění info o 254ce ukončil. Podařilo se mi toho ale zjistit dost na to, abych sice z obavamy ale už z nějakou tou povědomostí do koupě šel. Kdo se kolem traktorů pohybuje dokáže v hrubých rysech po seznámení se z dílenskou příručkou atp odhadnout, jestli to snad něco vydrží, nebo je to od prvního pohledu aušus. Lze tam samozřejmě najít prvky ala Zetor akorát číňani se moc nezalamují natř. z opracováním odlitků a podle toho to vypadá, to ale na funkčnost nemá vliv. Každopádně ceny ND jsou přijatelné a pokut NEW motor na 204ku by stál cca 40 tisíc korun, pak na 254ku nebude o moc dražší a máte nový stroj. Ale bez kabiny. Jinak už si momentálně nemůžu vzpomenout ale i číňan hledí aby mu vydržel co nejdýl a aby se dal pokut možno opravit " na koleně" a byl bez elektroniky. Jak píšu, nemusíte se mnou souhlasit, ale čína a indie, která mimochodem do dnes vyrábí "svoje Zetory UŘ1" nám i v této technice i cenově ještě ukáže. Já taky nemám na tři a půl milionový traktor plný elektroniky a něco "levného" a lehce opravitelného viz starší typy zetorů zde na trhu prostě není. Starší zetory jsou, ale u nich kur... kazí cenu poláci. Možná blbě ale tak nějak to vydím já.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 223.2 (?), 19.7.2008 12:53
Dle zadání dotatzu. již se dováží alespoň 2 roky - ale i já marně scháním informace a zkušenosti užavatelů.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 62.35 (?), 28.10.2008 23:35
Dobrý den, řešil jsem stejný problém. Všude bylo marketingové info - nejprodávanější malý traktor ale publikované zkušenosti nejsou k nenalezení. Máte ho někdo? Já jsem nakonec koupil mt-8 vinea.
Fanda
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|