Bubnová sekačka s variátorem pojezdu



host - 11.107 (?)
20.7.2014 17:34

FO, jenže tam jde o to, sem tam dostat olej do horního futra vačky a nebo protlačit něco ze zachyceného oleje přes filtr ale jinak, MAZÁNÍ ROZTŘIKEM!!! Vy by jste nechtěl mít nad tlakovým mazáním motoru nějakou kontrolu? Jako třeba u auta nebo čehokoli jiného co má skutečně tlakové mazání?  Já ano. A dovedete si představit, co se ve spodní klikové stříni děje s olejem, když motor běží? Jak by to čerpadlo spolehlivě nasávalo olej, kdyby to bylo jediné mazání?  To fak i když zapřemýšlíte, nejste ochoten uznat, že motory jsou stále mazány hlavně roztřikem? Třeba Honda háže míchátkem zachycený olej proti mazacímu kanálu a protože u konstrukce někdo přemýšlel a v tom fofru to spolehlivě doputuje až "nahoru" nad motor pro ventilový rozvod. Jde konkrétně o motor GXV ale nejen tento, ale u GCV se zase dostatečně stará o dopravu oleje rozvodový řemen. Se svahovou dostupností je to ošazlé, pro lidi je třeba brát údaj hodnoty nejnižší a i ten je stejně většinou daleko za povoleným náklonem stroje, a taky je rozdíl, jestli se do náklonu dostane motor již běžící a nebo se v náklonu spouští a provozuje.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 72.218 (?), 20.7.2014 13:15

Oficiálně je přímo na domovských stránkách briggsu napsáno, že motory řady 850 majá mazání,,Dura-Lube Splash Lubrication", což znamená mazání rozstřikem. Flitr patří do volitelného příslušenství motoru v rámci objednávek zastavitele motoru do konkrétního výrobku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 89.237 (?), 20.7.2014 13:43

Ten nějaký FO, nebo co jsem zač, o tlakovém mazání motoru nezačal. Jen jsem poskytl odkaz na typ motoru, který není mazán rozstřikem, ale má čerpadlo, které dodává olej do důležitých částí motoru, tekže tento motor může v případě použití v sekačce pracovat při větších sklonech terénu. tento způsob mazání se neobejde bez jistého tlaku oleje. Vy si tomuto způsobu mazání říkejte jak chcete. Pokud se týká Tecumsehu. Tak ho mám na Blanici a tento motor jsem volil právě proto, že má olejové plunžrové čerpadlo a pro můj účel (sekání na svazích) plně vyhovuje.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.69 (?), 20.7.2014 16:07
Sečete svah 30° +? Jak za tím chodíte…
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.60 (?), 20.7.2014 22:05

Svah je terén kolem vodní nádrže. Chodí se blbě a seče taky, ale jde to. Místama je stroj veden šikmo na vrstevnici, aby nesjížděl ze svahuindecision

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.190 (?), 20.7.2014 16:09
Tu Blanice je vybavována tímto motorem stadardně, nebo jste si montoval sám.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.218 (?), 20.7.2014 16:35

Blanice byla tecumsehem vybavovaná v minulých letech, dnes se již používají pouze BS.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 20.7.2014 17:34

FO, jenže tam jde o to, sem tam dostat olej do horního futra vačky a nebo protlačit něco ze zachyceného oleje přes filtr ale jinak, MAZÁNÍ ROZTŘIKEM!!! Vy by jste nechtěl mít nad tlakovým mazáním motoru nějakou kontrolu? Jako třeba u auta nebo čehokoli jiného co má skutečně tlakové mazání?  Já ano. A dovedete si představit, co se ve spodní klikové stříni děje s olejem, když motor běží? Jak by to čerpadlo spolehlivě nasávalo olej, kdyby to bylo jediné mazání?  To fak i když zapřemýšlíte, nejste ochoten uznat, že motory jsou stále mazány hlavně roztřikem? Třeba Honda háže míchátkem zachycený olej proti mazacímu kanálu a protože u konstrukce někdo přemýšlel a v tom fofru to spolehlivě doputuje až "nahoru" nad motor pro ventilový rozvod. Jde konkrétně o motor GXV ale nejen tento, ale u GCV se zase dostatečně stará o dopravu oleje rozvodový řemen. Se svahovou dostupností je to ošazlé, pro lidi je třeba brát údaj hodnoty nejnižší a i ten je stejně většinou daleko za povoleným náklonem stroje, a taky je rozdíl, jestli se do náklonu dostane motor již běžící a nebo se v náklonu spouští a provozuje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.69 (?), 20.7.2014 19:50
Nerozumím o čem se dohadujete. O komunálech, nebo o sečení doma? Jednou za rok vyměním olej v Hondě, Briggsu a toť vše. Olejový filtr je doma u takových motorů na nic, olej víc dostane zabrat teplotami a dobou v motoru, než co v něm koluje. Nejvíc se černí olej v SV a ty žádný filtr nemají. Mazání rozstřikem japonci zmákli, jak motory.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 4.8.2014 21:13

Není to přesně tak, jak píšete. U mého tecumsehu se jedná o mazání horního ložiska klikového hřídele u motoru se svislým hřídelem. U motoru s horizontálním hřídelem je to trochu jinak. U obou variant se jedná o mazání kombinace rozvodem oleje vrtanými kanálky v klikovém hřídeli (olej je tlačen plunžrovým čerpadlem) a rozstřikem. Pokud se jedná o mé znalosti tlakového mazání nemějte starost. K tomu odkazu B&S 850, uvedl jsem odkaz na stránku firmy KIS, kde jsou uvedeny varianty s a bez tlakového mazání.  Stanovení rozsahu mazání rozvodem oleje (čerpadlem - tedy tlakem) a rozstřikem, je věcí ekonomickou. Nejedná se o "vyhnané" motory, ale o motory stabilní, proto má mazání rozstřikem své opodstatnění. Nevím jak jste usoudil, že nejsem ochoten uznat, že motory jsou mazané hlavně rozstřikem. Nikde jsem se o tom nerozepisoval, ani jsem toto téma do tohoto vlákna nezavedl. Snad ne podle toho, že jsem uvedl odkaz na stránku, kde je u jednoho modelu uvedeno, že má tlakové mazání. I u automobilových motorů se jedná o rozvod oleje do mazaných míst (uložení klik. hřídele, ojniční ložiska, vačky, ložiska vačkového hřídele atd.) Olejový film se ale vytvoří až relativním pohybem třených součástí, nikoli tlakem oleje (to se využívá u úplně jiných zařízení s těžkými horizontálními hřídeli).

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Jurko - (15) - 227.138 (?), 22.5.2014 12:30

Osobně nevím, kdo za těmito testy stojí, nepátral jsem po tom. Možná jsou testy opravdu zmanipulované, plné reklamy a antireklamy, ale proto také sem, do tohoto fóra lidé chodí, aby se dozvěděli názory lidí, které vychází z jejich osobních zkušeností, nebo informací, které mají ověřené.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika