Briggs&Stratton zvýšení výkonu



host - 142.101 (?)
14.4.2010 20:41

Možno je všetko rovnaké, len pri montaži na linke po zložení premerajú nejaké parametre napr: / nevyvažene hmotnosti zostavy kluka-ojnica-piest / a podelia to do tried, následne podla toho montujú hlavy a tesnenia. Jednoducho, o čo lepšie vyrobené diely, tak kúsok väčšia kompresia a aj vyšší výkon. 

17 % výkonu by som určite nespoznal...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
Pedros1 - (12) - 210.193 (?), 14.4.2010 8:15
hmm pokud je to 4takt, tak by to mohlo být taky vyřešeno časováním ventilů tzn. jiná váčka dále otevření výfuku a sání a jiný karbec nebo aspoň trysky.
                     
host - 26.219 (?), 14.4.2010 9:06

Já jsem si koupil čínskou babetu s 4taktním motorem o obsahu 50ccm. Uškrcení u ní bylo provedeno zúžením otvoru kolínka spojujícího karburátor s válcem. Zúžená místa jsem podle rady mechanika propiloval a babeta jezdí místo 45 km/hod šedesátkou. Tato zkušenost je asi pro váš případ nepřenosná.

                     
host - 62.202 (?), 14.4.2010 19:26
Na You Tube jsou videa s úpravou motoru BS z USA zřejmě pro použití v motokárách-Výměna vačky, hlavy,karburátoru, tlumiče výfuku, sání atd.což pro zahradní techniku je zoufalství.Rozdíly zmiňovaných motorů by mohl vysvětlit někdo ze servismennů a úpravy provádět pokut se náklady budou pohybovat v ''rozumných''mezích, což si musí každý zvážit sám jestli chce na zahradě provádět místo údržby ralycros!
                  
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 196.253 (?), 16.4.2010 14:25

Tak jsem z laických diskusí a emailové korespondence s jedním fandou zjistil náledující a neověřené:

Vyšší verze (12,5 a 13,5 hp) mají trochu jiný karburátor než 11,5 hp, a jiné - větší trysky, které nejdou dát do karburátoru slabšího motoru. Dále je opravdu zúžený difusor sání, respektive odlitek kolínka by měl mít v jednom místě menší světlost. Nelze než vyměnit, nebo odbrousit, protože to není vyjímatelné.

A poslední věc, silnější motory mají zřejmě opravdu vyšší otáčky, takže se musí vyměnit zapalování (přeprogramovat asi nelze).

Briggs je na podrobnější parametry svých motorů celkem skoupý a deklaruje uvedené výkony při stejných otáčkách (3600 ot/min.). Ovšem jaké jsou výkony v provozních otáčkách, či jaké jsou vůbec provozní otáčky, není úplně jasné. Jinak v US jsou fóra a shopy, které se věnují úpravám těchto motorů, hlavně pro motokáry, ale úpravy probíhají formou "kup sadu a vyměň," což asi oželím.

Až se motor trochu zaběhne, zkusím koupit stejné trysky, jako mám nyní a nechám je převrtat na větší průměr a koupím buď větší kolínko sání, nebo stejné a odfrézuji úzký profil. Oboje asi bude nutné nechat zaslat z US, protože tady jsem nenašel nikoho, kdo by prodal samotné díly, pouze komplet servis.

               
host - 142.101 (?), 14.4.2010 20:41

Možno je všetko rovnaké, len pri montaži na linke po zložení premerajú nejaké parametre napr: / nevyvažene hmotnosti zostavy kluka-ojnica-piest / a podelia to do tried, následne podla toho montujú hlavy a tesnenia. Jednoducho, o čo lepšie vyrobené diely, tak kúsok väčšia kompresia a aj vyšší výkon. 

17 % výkonu by som určite nespoznal...

                  
host - 144.56 (?), 7.12.2011 13:27

Zkuste kontaktovat pana Procházku z Ostrova, jestli Vám někdo objedná jednotlivé díly, tak je to on. Myslím že bude vědět jak na to udělat z 10,5hp 13,5, ikdyž asi z Vás nebude moc nadšený.

Zapalování na otáčky nemá vliv a obávám se že je stejné u všech, max otáčky se nastavují na regulaci a ne na zapalování.

Proč jste vlastně kupoval stroj jen s 10,5hp když to teď chcete předělávat na víc víc víc?

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?29.5.2025
Posuvné dveře svépomocí19.5.2025
Posuvné dveře svépomocí18.5.2025
Stihl HS4516.5.2025
Koš na čidlo13.5.2025
Koš na čidlo12.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika