Briggs&Stratton zvýšení výkonu

host - 26.219 (?)
14.4.2010 9:06

Já jsem si koupil čínskou babetu s 4taktním motorem o obsahu 50ccm. Uškrcení u ní bylo provedeno zúžením otvoru kolínka spojujícího karburátor s válcem. Zúžená místa jsem podle rady mechanika propiloval a babeta jezdí místo 45 km/hod šedesátkou. Tato zkušenost je asi pro váš případ nepřenosná.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

Pedros1 - (12) - 210.193 (?), 14.4.2010 8:15
hmm pokud je to 4takt, tak by to mohlo být taky vyřešeno časováním ventilů tzn. jiná váčka dále otevření výfuku a sání a jiný karbec nebo aspoň trysky.

host - 26.219 (?), 14.4.2010 9:06

Já jsem si koupil čínskou babetu s 4taktním motorem o obsahu 50ccm. Uškrcení u ní bylo provedeno zúžením otvoru kolínka spojujícího karburátor s válcem. Zúžená místa jsem podle rady mechanika propiloval a babeta jezdí místo 45 km/hod šedesátkou. Tato zkušenost je asi pro váš případ nepřenosná.

host - 62.202 (?), 14.4.2010 19:26
Na You Tube jsou videa s úpravou motoru BS z USA zřejmě pro použití v motokárách-Výměna vačky, hlavy,karburátoru, tlumiče výfuku, sání atd.což pro zahradní techniku je zoufalství.Rozdíly zmiňovaných motorů by mohl vysvětlit někdo ze servismennů a úpravy provádět pokut se náklady budou pohybovat v ''rozumných''mezích, což si musí každý zvážit sám jestli chce na zahradě provádět místo údržby ralycros!

andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 196.253 (?), 16.4.2010 14:25

Tak jsem z laických diskusí a emailové korespondence s jedním fandou zjistil náledující a neověřené:

Vyšší verze (12,5 a 13,5 hp) mají trochu jiný karburátor než 11,5 hp, a jiné - větší trysky, které nejdou dát do karburátoru slabšího motoru. Dále je opravdu zúžený difusor sání, respektive odlitek kolínka by měl mít v jednom místě menší světlost. Nelze než vyměnit, nebo odbrousit, protože to není vyjímatelné.