Briggs&Stratton zvýšení výkonu



host - 26.219 (?)
14.4.2010 9:06

Já jsem si koupil čínskou babetu s 4taktním motorem o obsahu 50ccm. Uškrcení u ní bylo provedeno zúžením otvoru kolínka spojujícího karburátor s válcem. Zúžená místa jsem podle rady mechanika propiloval a babeta jezdí místo 45 km/hod šedesátkou. Tato zkušenost je asi pro váš případ nepřenosná.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
Pedros1 - (12) - 210.193 (?), 14.4.2010 8:15
hmm pokud je to 4takt, tak by to mohlo být taky vyřešeno časováním ventilů tzn. jiná váčka dále otevření výfuku a sání a jiný karbec nebo aspoň trysky.
                     
host - 26.219 (?), 14.4.2010 9:06

Já jsem si koupil čínskou babetu s 4taktním motorem o obsahu 50ccm. Uškrcení u ní bylo provedeno zúžením otvoru kolínka spojujícího karburátor s válcem. Zúžená místa jsem podle rady mechanika propiloval a babeta jezdí místo 45 km/hod šedesátkou. Tato zkušenost je asi pro váš případ nepřenosná.

                     
host - 62.202 (?), 14.4.2010 19:26
Na You Tube jsou videa s úpravou motoru BS z USA zřejmě pro použití v motokárách-Výměna vačky, hlavy,karburátoru, tlumiče výfuku, sání atd.což pro zahradní techniku je zoufalství.Rozdíly zmiňovaných motorů by mohl vysvětlit někdo ze servismennů a úpravy provádět pokut se náklady budou pohybovat v ''rozumných''mezích, což si musí každý zvážit sám jestli chce na zahradě provádět místo údržby ralycros!
                  
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 196.253 (?), 16.4.2010 14:25

Tak jsem z laických diskusí a emailové korespondence s jedním fandou zjistil náledující a neověřené:

Vyšší verze (12,5 a 13,5 hp) mají trochu jiný karburátor než 11,5 hp, a jiné - větší trysky, které nejdou dát do karburátoru slabšího motoru. Dále je opravdu zúžený difusor sání, respektive odlitek kolínka by měl mít v jednom místě menší světlost. Nelze než vyměnit, nebo odbrousit, protože to není vyjímatelné.

A poslední věc, silnější motory mají zřejmě opravdu vyšší otáčky, takže se musí vyměnit zapalování (přeprogramovat asi nelze).

Briggs je na podrobnější parametry svých motorů celkem skoupý a deklaruje uvedené výkony při stejných otáčkách (3600 ot/min.). Ovšem jaké jsou výkony v provozních otáčkách, či jaké jsou vůbec provozní otáčky, není úplně jasné. Jinak v US jsou fóra a shopy, které se věnují úpravám těchto motorů, hlavně pro motokáry, ale úpravy probíhají formou "kup sadu a vyměň," což asi oželím.

Až se motor trochu zaběhne, zkusím koupit stejné trysky, jako mám nyní a nechám je převrtat na větší průměr a koupím buď větší kolínko sání, nebo stejné a odfrézuji úzký profil. Oboje asi bude nutné nechat zaslat z US, protože tady jsem nenašel nikoho, kdo by prodal samotné díly, pouze komplet servis.

               
host - 142.101 (?), 14.4.2010 20:41

Možno je všetko rovnaké, len pri montaži na linke po zložení premerajú nejaké parametre napr: / nevyvažene hmotnosti zostavy kluka-ojnica-piest / a podelia to do tried, následne podla toho montujú hlavy a tesnenia. Jednoducho, o čo lepšie vyrobené diely, tak kúsok väčšia kompresia a aj vyšší výkon. 

17 % výkonu by som určite nespoznal...

                  
host - 144.56 (?), 7.12.2011 13:27

Zkuste kontaktovat pana Procházku z Ostrova, jestli Vám někdo objedná jednotlivé díly, tak je to on. Myslím že bude vědět jak na to udělat z 10,5hp 13,5, ikdyž asi z Vás nebude moc nadšený.

Zapalování na otáčky nemá vliv a obávám se že je stejné u všech, max otáčky se nastavují na regulaci a ne na zapalování.

Proč jste vlastně kupoval stroj jen s 10,5hp když to teď chcete předělávat na víc víc víc?

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Posuvné dveře svépomocí19.5.2025
Posuvné dveře svépomocí18.5.2025
Stihl HS4516.5.2025
Koš na čidlo13.5.2025
Koš na čidlo12.5.2025
Rozetové kování montáž10.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika