Briggs & Stratton DOV 65



host - 94.43 (?) 
31.3.2008 21:45, zobrazeno: 15741x

chcel by som sa spýtať či nemáva tento motor problémy so štartovaním, keďže nemá sytič ani pumpičku?

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?), 1.4.2008 7:06

ak to nemá ani sitič ani pupmu tak, myslim že to bude robené cez šrtiacu klapku, pri štarte sa dá páčka do polohy START (otvorená škrtiaca klapka) a ked naskočí tak je vyhrane a ked nie, tak opakovať štart.

      
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?), 1.4.2008 8:51
2 Durkovic: Jen bych opravil: poloha štart = zatvorená škrtiaca klapka ;).
         
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?), 1.4.2008 17:40

No vlastne ano pri zatrvorenej klapke to nasava benzín namiesto vzduchu.

            
skolin - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (78) - 194.126 (?), 1.4.2008 19:12

Já měl za to že je to motor s automatickým sytičem na principu tepelného rozpínání materyálů... a s tímto systémem to funguje výborně, dokonce to i briggs garantuje že chytne na max 2 zatáhnutí, mě to zatim vždy chytlo na poprví, ale věřim tomu že za pár let to bude 1.věc co na tom motoru odejde... ale jako nový to fakt funguje 100%

               
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?), 1.4.2008 20:12

vidiš ja mám s briggsom zase dosť zle skusenosti, osobne mám briggs LS45 na kosačke ktora ma 2,5 roka a ten motor je hrôza, nadmerne vybracie kolisajuce otáčky, spotreba oleja, benzínu nadmerná, na volnobehu sa mu klepe výstupná oska, proste hrúza, a to s nou sekám len jemný trávnik, žiadne buriny ani nic podobne ale treba uznat aj studená zatial chyta na prvý sup, konkretne je to kosačka TDL 484TR z mountfieldu. teraz mám nový malotraktor ku ktoremu som dokúpil aj kosiaci adapter na ktorý len preložím pohonnu jednotku z rotavatoru a sekám hory doly, motor tecumseh zatial len prekvapuje, jak spotrebou tak otáčkami a celkovým spracovaním, a s objemom 195 ccm je radosť robiť už čokolvek

               
host - 119.135 (?), 2.4.2008 22:14

Mam velkou prosbu kdo vi.Na motoru briggs-stratton časovani ventylů.Když jde pist do komprese troch se otevře výfukový ventyl, je to chyba nebo to má být při startovaní aby nebyla komprese.Kde bych se to mohl dozvědět nebo vyčist s přirušky. Dík za odpověd Pilčík

                  
host - 23.222 (?), 2.4.2008 22:24

ten vyfukový ventil asi má byť otvorený lebo briggsy nemívaju dekompresný ventil a zvičajne ani nemaju kompresiu takže sa to musí niekde stracať

to som ja durkovic

                     
host - 119.135 (?), 2.4.2008 22:49

To si také myslím, ale jak je to udělané.To je zajímavé. dik Pilčík

                     
Josef Svojanovský - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (80) - 255.238 (?), 2.4.2008 23:47

Pokud sháníte dílenskou příručku pro motory Briggs&Stratton, tak tu prodává Mountfield.Je to příručka pro opravu 8 různých motorů.Nenechte se odradit od nákupu když Vám prodavači řeknou, že ji neprodávají, že je pouze pro jejich účely.Není to pravda.U každého stroje, kde je zmíněný motor je na poslední stránce návodu napsáno, pod jakým číslem mají příručku objednat.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Koš na čidlo13.5.2025
Koš na čidlo12.5.2025
Rozetové kování montáž10.5.2025
Rozetové kování montáž9.5.2025
Rozetové kování montáž9.5.2025
Koš na čidlo9.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika