Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Já nejsemmechanik sekaček, ale doma dva motory GCV provozuju, GCV135 na sekačce a GCV160 na Vari traktorku. Oba motory získané jako šrot od majitelů, co totálně kašlali na servis i jakoukoli údržbu. Rozebrané, vyčištěné, smontované a roky slouží. Unifikaci šroubů a možnost opravy bez vymontování je možná fajn pro mechanika, čas jsou peníze, mně jako kutila to moc nezajímá, nemám tam velkou přidanou hodnotu. I když upřímně - z rozborky Kawasaki FJ180 mi přijde, že ta je ještěo trochu dál v tomhle směru. Plastový regulátor otáček a plastová vačka je něco jiného, dva různé díly. Obecně nemám rád plastové ozubení do kovového ozubení, v záběru ten plast bude trpět, i když plněný sklem bude pořád měkčí a jsou to dvě součástky o různé tepelné roztražnosti. 

S olejen samozřejmě souhlasím, výměna oleje dvakrát v sezóně není nic drahého. K tomu ještě benzín. Profi firma to asi pozná kvůli množství, kdo pro užití na zahradě není důvod nepřiplatit za benzín s ETBE biosložkou, to jsou ty různé Verva 100 atp. Snad by ji měl mít i "obyčejný" natural 98. 

Co je ještě velké plus Hondy je dokumentace, oficiální s dobrou dostupností i záplava videí. Kdo to plánuje na dýl a případně si dělat pozáruční servis sám, pro toho jasné plus.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika