Já nejsemmechanik sekaček, ale doma dva motory GCV provozuju, GCV135 na sekačce a GCV160 na Vari traktorku. Oba motory získané jako šrot od majitelů, co totálně kašlali na servis i jakoukoli údržbu. Rozebrané, vyčištěné, smontované a roky slouží. Unifikaci šroubů a možnost opravy bez vymontování je možná fajn pro mechanika, čas jsou peníze, mně jako kutila to moc nezajímá, nemám tam velkou přidanou hodnotu. I když upřímně - z rozborky Kawasaki FJ180 mi přijde, že ta je ještěo trochu dál v tomhle směru. Plastový regulátor otáček a plastová vačka je něco jiného, dva různé díly. Obecně nemám rád plastové ozubení do kovového ozubení, v záběru ten plast bude trpět, i když plněný sklem bude pořád měkčí a jsou to dvě součástky o různé tepelné roztražnosti.
S olejen samozřejmě souhlasím, výměna oleje dvakrát v sezóně není nic drahého. K tomu ještě benzín. Profi firma to asi pozná kvůli množství, kdo pro užití na zahradě není důvod nepřiplatit za benzín s ETBE biosložkou, to jsou ty různé Verva 100 atp. Snad by ji měl mít i "obyčejný" natural 98.
Co je ještě velké plus Hondy je dokumentace, oficiální s dobrou dostupností i záplava videí. Kdo to plánuje na dýl a případně si dělat pozáruční servis sám, pro toho jasné plus.