SfK, nestojím o novou osobní zkušenost, když vidím a slyším na videu věci, které se mi nelíbí. Zřejmě proto jsou videa od vari doprávázena hlučnou hudbou, aby nebyl slyšet chod motoru. Stando spojky nemají rozsah otáček, ten rozsah mají motory, proto se nedá kouzlit přidáváním, nebo ubíráním plynu u 4T, kde od spínacích do maximálních je rozdíl jen 900rpm, kdežto u 2T je tento rozsah 2700rpm. Spojky mají jen spínací otáčky, to jsou ty co překonají sílu pružin a odstředivá síla je tak velká, že začnou unášet kotouč spojky a podle návodu výrobce máte prudce zvýšit obrátky a pak teprve až se souprava rozjede, máte ubrat, já mám k tomu něco přiléhavějšího - skočí jako raněné zvíře, takže třistašestnáctka se Samsonem, který je samozřejmě bez brzdy disku, se postaví na pomyslné zadní, zřejmě potřebuje notně zvýšit váhu závaží, což by negativně ovlinilo řízení smykem, který ve svahu může způsobit převržení soupravy Tento typ spojky neni vhodný k plynulému rozjezdu! Když bude kapotáž a motor s příslušenstím jednolitý celek, tak tento celek bude kmitat na stejné amplitudě a nebude vidět nic rušivého mezi kapotáží a tlumičem výfuku. To kašlání u 2T způsobuje vynechání jiskry na mastných elektrodách, zvláště na volnoběhu, od toho také se propagačně předhazuje, že 4T má kultivovanější chod. Ale co způsobuje kašlání xp200, vvýrazně v prvních vteřinách videa je mi záhadou, bylo by vhodné vyjádření, erudovaného mechanika.