Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Vždy to dělá benzín, který zanese tyto karburátory, udávala se i membrána, ale u ně to byl benzin.Svíčku tam nechávám dokud funguje, tak cca 5-8 let, nehodlám kupovat každý rok 5svíček(3sekačky+traktůrek).Od té doby co kupuju ten dražší shell benzin, nemám problém, kanystry mám plastové, nic necedím, u Hondy mám filtr na benzínové hadičce a vypínací kohout na benzín-při delší odstávce dám stabilizátor paliva, zavřu kohout a vyjedu karbec dosucha.Ještě zkuste povolit víčko nádrže, jestli tam není podtlak.Když už je hodně karbec zanesen, tak čistička nepomůže, je na výměnu.Kde není co už ztratit, tak se použije silnější čistička, ale je to zpravidla jeho poslední čištění.Jen dodám-zanesení karburátoru se myslí zpravidla ten šlem z biosložky.