Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ve Vaší situaci teď už asi jen ultrazvuk karburátoru a po vyčištění používat 98 oktanů nebo přidávat do normálního stabilizátor (pro jistotu Honda).

Píštete to přesně -do nejobyčejnějšího 95 okt. naperou víc jak 10% biosložky a do dražších vůbec nic nebo syntetiku.

Rozhodování je snad do budoucna inteligentnímu člověku jasné.

Můžu ubezpečit všechny čtoucí, že nejen Honda ale i BS a ostatní mají už několik let velmi jemné otvory trysek kvůli ekologickým emisním normám v Evropě a u žádného moderního motoru se problémům s 95 oktanovým benzínem nevyhnete.Auta a motorky s tím nemají moc co dělat.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika