Je to ta páčka z druhé strany hrdla karburátoru na které je svorkou přitažen plastový kryt filtrace motorem nasávaného vzduchu. Směrem dolů se "zapíná". Nechám motor chvíli běžet s ní až potom odstavím. Jinak by motor zhasl. Chvilku, aby se motor ovlažil, pak už běží ve volnoběhu nastaveného plynovou páčkou. Motor dává znát, že je dvoutaktní, protože s takto obohacenou směsí a studený kouří, ale jak se zahřeje, nekouří vůbec. Teplý chytá s troškou plynu a hned. Ono to lanko a celé plynové ovládání má být asi nastavené tak, aby v krajní pomoze motor zhas, neb zkratování zapalování nemaje. Takže plynovou páčku na doraz minima a měl by se motor zastavit. A proto, že treba při startování s plynovou páčkou pohnout, no. Pro přípravu směsi používám olej Stihl - obyč. Jo a když se ten filtr vzduchu sundá, je to všechno vidět jak to chodí nebo nechodí a kam. No a taky velikým plusem bych řekl je konstrukce šoupátkového barburátoru. To je prostě věc, na které se hned tak něco nepokazí.