Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ke sjednocení spojek možná jednou dojde, ale nyní mne k tomu nic nenutí. Uzávěrka se vypne velmi snadno, její zařazerní je z principu horší - buďto počkám na první prokluz jednoho z kol (v tomto případě tam uzávěrka lehce zapadne) nebo před rozjetím stroje musím zahýbat řidítky vlevo/vpravo aby tam zaskočila. Zaskočení je vždy naplno- je dáno polohou páky, ještě se mi nestalo, že by pak samovolně vyskočila. Ještě dodám, že jsem na Agzat namontoval pneu 6.00-12, které jsou mnohem vyšší a širší než původní a předělal jsem závěs (byl příliš vysoko). Nyní má Agzat v orbě vyšší tah. Šlo by to i na Vari, ale tam bych se bál, že by při použití nejsilnější Hondy nemusely převody dlouhodobě vydržet - je to ovšem jen spekulace. Ale jak už jsem psal dříve, pokud chce někdo jeden univerzální stroj na orbu, dovoz a hlavně rotavátorování, je lépe vybrat Vari nebo Agzat bez diferenciálu i když ten kromě masivnějších převodů žádnou další praktickou výhodu nemá. P.G.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 12 a číslo 14.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika