Ke sjednocení spojek možná jednou dojde, ale nyní mne k tomu nic nenutí. Uzávěrka se vypne velmi snadno, její zařazerní je z principu horší - buďto počkám na první prokluz jednoho z kol (v tomto případě tam uzávěrka lehce zapadne) nebo před rozjetím stroje musím zahýbat řidítky vlevo/vpravo aby tam zaskočila. Zaskočení je vždy naplno- je dáno polohou páky, ještě se mi nestalo, že by pak samovolně vyskočila. Ještě dodám, že jsem na Agzat namontoval pneu 6.00-12, které jsou mnohem vyšší a širší než původní a předělal jsem závěs (byl příliš vysoko). Nyní má Agzat v orbě vyšší tah. Šlo by to i na Vari, ale tam bych se bál, že by při použití nejsilnější Hondy nemusely převody dlouhodobě vydržet - je to ovšem jen spekulace. Ale jak už jsem psal dříve, pokud chce někdo jeden univerzální stroj na orbu, dovoz a hlavně rotavátorování, je lépe vybrat Vari nebo Agzat bez diferenciálu i když ten kromě masivnějších převodů žádnou další praktickou výhodu nemá. P.G.