Konečně kvalitní příspěvek xxx.xxx.19.98 (?)
16.8.2017 13:13
Sice poslednímu tazateli jednoznačně nepoví, jestli opravit tranzistorové zapalování nebo použít ekodotaci+šrotovné, ale alespoň objektivně staví zkušenosti a na nich položené objektivně "pro i proti".
Jinak k obkemu pohonných jednotek, který Vari prodává je jisté, že nikdy nebude mít vlastní motor. Je však jisté, že pro prodejní strategii je potřeba dodat pohonné jednotky s výborným poměrem cena/kvalita či cena/užitná_vlastnost ve stejné kategorii jako jejich vlastní výrobky. Tedy pokud výrobky jsou "poloprofi" tak motor nemůže být "spotřebka". Věřím, že pokud by parametr cena splňoval motor od Subaru, tak jej v nabídce má.
Tedy pro prvotního tazatele z 12.8. = za kolik se ve Vašem regionu či u Vašeho servisáka pohybuje cena repase zapalování? U nás je to 450,- Kč včetně DPH a Babišovného. Pro mne by tedy byla jednoznačná volba oprava zapalovacího kompletu a nebo nákup repasovaného kontaktního.
SfK