Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ani já se nemíním hádat. Motory GXV se přestali používat proto, že změnili tvar nádrže a nesedělo to s tehdy novými klečemi. Ale asi jste měl na mysli ten motor GSV. Otáčkoměry v celku fungují, jen se problém vychytat jeho "instalaci". Tedy kolik omotat závitů kolem vysokonapěťového kabelu. Když moc, ukazovalo to nesmysl. Ale taky nevylučuju, že jste trefil na zmetek, to zase se klidně mohlo stát.

SvK prvotně, dvoutaktní motory pro AGZAT vyráběla Povážská strojírna pod označením PA100 a tam žádná regulace regulátoru nebyla.  Vzhledem k výkonu PA100 se pak začalo objevovat i motory Jikov s 120mm spojkou. No a dnešek už je znám. Čtyřtakty B&S, Honda, jen teda se nikdo neobtěžoval upravit převodové poměry pro čtyřtakty. I proto, že B&S není nastaven na 3700 ot/min. I když kdo ví jak je nastavují a jestli vůbec, protože ponechání vastavení z výroby je ještě míň.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 11.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika