Ani já se nemíním hádat. Motory GXV se přestali používat proto, že změnili tvar nádrže a nesedělo to s tehdy novými klečemi. Ale asi jste měl na mysli ten motor GSV. Otáčkoměry v celku fungují, jen se problém vychytat jeho "instalaci". Tedy kolik omotat závitů kolem vysokonapěťového kabelu. Když moc, ukazovalo to nesmysl. Ale taky nevylučuju, že jste trefil na zmetek, to zase se klidně mohlo stát.
SvK prvotně, dvoutaktní motory pro AGZAT vyráběla Povážská strojírna pod označením PA100 a tam žádná regulace regulátoru nebyla. Vzhledem k výkonu PA100 se pak začalo objevovat i motory Jikov s 120mm spojkou. No a dnešek už je znám. Čtyřtakty B&S, Honda, jen teda se nikdo neobtěžoval upravit převodové poměry pro čtyřtakty. I proto, že B&S není nastaven na 3700 ot/min. I když kdo ví jak je nastavují a jestli vůbec, protože ponechání vastavení z výroby je ještě míň.