PP, dlouze se prosím zadívejte na dělení motoru a třeba zjistíte, že součástí jednoho dílu kolikové skříně je i válec.
48.106 stále na vás apeluji a matně doufám, že se bavíme o generálních opravách motoru. Nebo Vy snad nevíte co tento termín znamená a co všechno obnáší? Mě prostě už přijde, že nevíte. Nebo nechcete vědět, to je vám asi bližší. Jen neznalec považuje opravu "vrchu" (výbrus - píst - kroužky) motoru za generální opravu a jen amatér Vámi popsanou opravou posílí vršek a co zbytek? Necháme tak? Ale jo, když chcete, ale to se zase nemůžeme bavit o GENERÁLNÍ OPRAVĚ, že. Dále si prosím uvědomte, píšete-li o cenách motorů Honda a XP200, pak uvádíte cenu samotného motoru Honda a motor XP200 je kompletní motorová jednotka!!! Tedy řidítka, příruba, spojka. Trošku neseriózní přirovnání, nemyslíte? Nebo vy znáte cenu samotného "holého" motoru XP200 jako ND? Troufnu si říct že nikoli a možná vás svým uvedením překvapí a lépe pochopíte můj přístup k rozhodování oprava - nákup nového. Mám XP200 odzkoušen, dělal jsem s ním už od loňského roku a podle mého opravdu nemá smysl vrážet peníze to motorů Honda GCV 160 obsahu. Vyzkoušel jste si jej také? Jediná zajímavá volba by pro mne byla už jen GSV 190 a nebo se pustit do vlastního uzpůsobení současného GXV 160, ale to už mě zase díky XP 200 tak přínosné nepřipadá. K čemu mě je, jak sám píšete, plně generálkovatelný motor, když ta cena jen v "originálních" dílech je cena nového motoru a ne všichni by si to dělali sami, takže plus práce servisu aby byla záruka.