znám dost lidí, co vlastní nějakou tu vari sestavu, ale políčko si nechávají poorat od nějakého místního domorodce se zetorem. koupit si vlastního traktora vyjde v dnešní době na pár korun (na pětinu ceny nějakého atv) ale problém je s garážováním popřípadě hlídáním opuštěného traktoru. kupte 4x4 a orat si nechejte od někoho místního. proč vlatně musíte orat?
Jsem rád, že orání autem snad už není ve hře . Ale na pozemek takové velikosti je VARI slabé, ideální by byl dvouosý traktůrek. Teď by snad mohlo být všude dost levných vraků, vhodných pro tento účel.
Uvažování o vraku je chrakteristické pro český i moravský živel. Ale vážněji - doporučuji a podporuji vlastní zkušeností pořízení užitkové čtyřkolky 4x4. Myslím ATV - žádné autíčka. Čtyřkolka umí v lese skoro všechno, na políčku si s ní hravě poradíte a ještě si užijete. Nepíšete jaké nářadí chcete používat; vězte, že ATV utáhne pluh, vláčí, vyorává, tahá sekačku, stahuje a vyváží dřevo atd. Zkuste stránky o ATV nebo quad. Peníze? Když se chce všechno jde. Hodně zdaru.
znám dost lidí, co vlastní nějakou tu vari sestavu, ale políčko si nechávají poorat od nějakého místního domorodce se zetorem. koupit si vlastního traktora vyjde v dnešní době na pár korun (na pětinu ceny nějakého atv) ale problém je s garážováním popřípadě hlídáním opuštěného traktoru. kupte 4x4 a orat si nechejte od někoho místního. proč vlatně musíte orat?
Já si myslím to samé co Jiří... Kupte si nějaký teréŇák,, hlavně né moc nový samá elektronika to se podělá a máte auto na měsíc v tahu-zkušenost mého kámoše s úplně novým teréňákem za 600 000.Koupil ho dva měsíce dobrý pak se mu tam něco podělalo v elektrice okolo klimatizace a baterie, nikde nemohli přjít na to co tomu je a apk zjistili že vyhořeli nějaké pojistky které jsou zkryty pod baterií, a za všechny testy aby zjistil co tomu je dal 8 tisíc, já za mojí vitaru dal 80 000 a jezdím už 4 roky bez problémů... Kupte terénáka nechte si to zorat a na další práce okolo brambor si pořídíte nějaké malé VARI, k tomu vozík a máte vše potřebné
4kolka je sice lepší řešení než terénní auto, ale pro zemědělské práce je třeba stroj nejenom silný, ale také se správným rozchodem kol, aby se mohlo do řádků brambor při hrobkování, do vinohradu,...
Teď mě tak napadá, jak se asi uchladí takový teréńák ve 35stupňovém hicu při sekání 2 hektarové louky... tedy pokud se někomu podaří na něj naroubovat sekačku, případně obracák.