Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Omlouvám se za opožděnou odpověď, ale nějak mi to uniklo. Já jsem to vyřešil tak, že jsem z převodovky co je na rotavátor sundal hřídel s rotačními noži a na krátkou hřídel orig. rotavátorovou jsem přidělal(přivařil na čtverec bez nožů) 2 řemenice pro změnu rychlosti - naviják má také 2, ale většinou používám 8m/minutu při těžších stromech. Na navijáku mám navařenou trubku s pojišťovacím šroubem - do této trubky vsunu přední držák, který je součástí převodovky a spodní částí převodovka dosedne na oporu. Ta tam musí být, neboť při napnutí klínového řemenu by docházelo k velkému pružení a malému napnutí klínového řemenu. Po skončení provozu navijáku pouze přehodím řemenici za pracovní nástroj rotavátoru - dle potřeby záběru. Motor Honda má velmi nízkou spotřebu, protože jede v malém zatížení a proto se přiblížení velkého stromu i na 80m vyplatí a je fyzicky ve stráni podstatně méně náročné. Klínový řemen pro přenos síly jsem použil z důvodu možnosti ochrany při zastavení se o kořeny,kameny,pařezy - proti přetížení. J.S.