Píšete, že jste měnil gufera. Jaké jste tam dal? Je totiž nutné tam dát originál speciál gufera, zesílené plechem, dvojité těsnící břity, myslím že německé, anebo USA rozměr 40-62-8 a druhé 25-52-10, obyčejné černé gufera nevydrží těsnit tlaky v klikové skříni, zvláště tehdy, když vám motor při startu anebo vypínání pár krát střelí do výfuku, anebo do karbecu, to je jejich smrt. Asi před dvěma lety jsem byl v podobné situaci jako Vy, MF -ka nejela a šla do vysokých otáček po zahřátí, byl jsem z toho málem nemocný, dělal jsem všechno možné, až nakonec jsem se v zimě pustil do výměny gufer a všech těsnění jako jste to musel dělat Vy a teď mně to jede jako hodinky, chytá na drc a dělá mně radost, v zimě odklízí sníh a v létě seču. Až na ten smrad z výfuku. Někdy jsem musel častěji měnit zapal. svíčku, některá vydržela jen pár hodin, doporučuji vyzkoušet i jinou svíčku i když píšete, že jste dal novou.Hodně zdaru a podělte se zde o poznatky, jak se to povedlo opravit.