Pojmům rozumíte skvěle to vám vytknout nelze. Ovšem vaše teorio o natlakovaném vzdušníku a následná životnost je strašný blábol, to se na mě prosím nezlobte. Jak jste na takový nesmysl přišel? Vzdušníku ani kompresoru(zdroji tlakového vzduchu) neustálý tlak nevadí. Tlak ovšem vadí manometrům, které jsou napojeny na vzdusník!!! Vlivem neustaleho natlakovani budou s odstupem casu spatne ukazovat!!! Toto je jediny problem! O zivotnosti kompresu-motoru je nesmysl se bavit, jelikoz jestli tento motor kazdy den zapnem na jedno napusteni vzdusniku, tak je prakticky neznicitelny (hobby).
O korozi a chveni se zminovat radsi ani nebudu, protoze to by bylo povidani na hodne dlouhou dobu..
Jsou tri veci, ktere se musi dodrzovat
1, pravidelne vypoustet kondenzat
2, dodrzovat prestavky v praci kompresoru, aby se neprehral
3, nenechavat vzdusnik natlakovany
4, a hlavne neplest si hobby kompresor s profi kompresorem! Pouzivat hobby pouze na to na co je staveny
Kladu si ale dalsi otazku. Proc nekdo tlakuje kompresor uplne na max. kdyz vi, ze tento natlakovany vzduch nebude hned potrebovat?