Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Díky Andy za vysvětlení, už se začínám chytat. Navíc si to dávám dohromady s informacemi ze servisu, kde jsem se byl dnes pozeptat, jak jsou daleko, >>>po demontáži se potvdilo zadřené kluzné ložisko u gufera, ve kterém je uložena kliková hřídel (vytlačené gufero je až poslední následek a s tím souvisí i ta ztráta komperese>>nevím přesně co ho vytlačilo, zda se uvolnilo to přidřené ložisko nebo uvolněná kliková hřídel).

Ale oprava ještě není skončena, ale POZITIVNÍ INFO je že klik. hřídel je nepoškozena.

Prvotní možná příčina dle servismana: MÁLO OLEJE

V jaké úrovni je kluzné ložisko (nebo jsou tam dvě?) vůči hladině v nádržce, která má v max. plnění 0,6l oleje?

Existuje někde schéma toho motoru na netu? Prosím odkaz...

Díky

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika