Pokud u levého kola nemáte další řadící páku, tak se jedná o model s jedním rychlostím stupněm dopředu a dozadu+zapnutí kosy... k tomu plnému plynu bych zkontroloval bowden plynového lanka pokud není rozřepený nebo jde ztuha... nakonec bych zkontroloval v karburátoru vzduchovou přívěru s jehlou zdali chodi lehce. No a na kose jestli máte vroubkované žabky ty se brousit nemusí (měli by se provozem a opotřebením samy brousit..pokud se nechytne o kamen) jednali se o klasické tak stačí brusným kotoučem jako nůž. Taky si zkontrolujte protiostří na liště je to nanýtované v těch špičatých prstech to by mělo být taky ostré. Zdali tohle je dobré zkontrolaval bych lištu na prohnutí a ty přítlačné desky co tlačí kosu k liště. Ke stavu sekačky bych se nebál jsou robustní a pokud někde neutíka olej (gufero, o-kroužek) nebo není výrazně hlučná (špatné ložisko). Někdy se ozve kuželová spojka která není zrovna levna. Pokud byste potřeboval přesto nějaké díly tak se poptejte u firmy TopCarMoto, něco dokaží sehnat, když jsou oficiální prodejci strojů Reform.