Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Pokud byl provozován na oleje v poměru 1:50, tedy na oleje kvalitní a určené k vytvoření pohonné směsi vysokootáčkového 2T, tak můžete používat v klidu olej Dolmar 1:50. Větší problém by byl, že se poměr měnil dle oleje, který se nemůže používat v poměru 1:50, ale např. 1:20. Takové oleje zanechávají daleko více karbonů v motoru a když je motor stále provozován na takový poměr a olej, tak většinou nehrozí přímo jeho poškození. Ale snižuje se životnost, neboť je díky podstatně větší tvorbě karbonů větší otěr ploch pístu, válce, ložisek, gufer, motor nejede v optimálním režimu jak z pohledu výkonu, tak z pohledu emisí. Proto by největší problém byl přejít z takového oleje na poměr 1:50 u oleje, který obsahuje obsahuje přísady, které aktivně čistí motor a zabraňují usazování i tvorbě úsad a karbonů, tím by došlo ke zvýšenému uvolňování možných usazených karbonů v motoru. Lze si ověřit podle stavu svíčky, tlumiče, výfukového kanálu v jakém stavu jsou, jak moc karbonů v motoru je. Výfukový kanál může mít slabou vrstvičku, neboť se tam projeví úsady vlivem běhu studeného motoru a pod.  a zde to nevadí, pouze velké snížení průtoku výfukových plynů má vliv na výkon motoru.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika