Kombinace letniček
|
|
 |
 |
host - 41.2 (?) 12.2.2009 15:27
Já v létě také osazuji mísy, ale nejraději používám lobelky modrou a bílou, jsou vděčné a potom kombinaci červených muškátů a žlutých balkon gold, měsíček nemám ráda, protože s e hodně vytahuje, ten mám jen na záhonech, kde se většinou vysemenuje sám. Na převis rovněž používám stříbrošedé roslinky, které jsem koupila jednou na trhu jako balkonovku, teď mi již několik let přizimuje na záhonech, dokonce i v letošních mrazech vykukuje zpod sněhu, no a na jaře rostlinky zasadím před muškáty. Také je krásná bílá bakopa a mezi ní modrá lobelka. Přeji hodně úspěchů a šťastnou ruku při výběru. Veruna
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 10.23 (?), 11.2.2009 21:20, zobrazeno: 13339x
Dobrý den, prosím o pomoc. Jsem naprostý začátečník, mám pocit, že mi vždycky všechno záhadně chcíplo :-) Potřebovala bych nějakou peknou kombinaci letniček do mísy pred vchodové dveře, východní strana. Vzhledem k tomu, že je fasadá taková oprýskaná do žlutooranžova, vybrala jsem si jako základ nenaročný měsíček, k tomu něo bílého a pak by se mi líbilo něco modrofialového a jemně růžového, možná taky žlutého. sestavila jsem si možnosti, tak prosím poradte:
1.měsíček, (modrofialová) salvie, žlutá krásenka, rudbekie(žlutooranžová), bílá krásenka?
2.měsíček, verbena, bílá krásenka, šalvěj pomoučená
Já doufám, že se tady najde někdo zkušený. Díky předem moc..
Martina
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 41.2 (?), 12.2.2009 15:27