Konzultovala jsem něco ve firmě SEMO, prostě jsem měla dotaz na nějakou zeleninu, a jen zlehka jsem si posteskla, že mi nevyklíčilůa semena rajčat Tornádo a pomalu mi klíčilaí paprika AMI.
Paní mě požádalo o číslo šarže a i když jsem zdůraznila, že nemá moje postěžování soi považovat za reklamaci, protože nšěmám zkušenosti a chyba je zřejmě na mé straně, zapsala si mou adresu a za 3 dny dorazila náhradní balení obou plodin.
V jiné diskuzi si někdo stěžoval na přístup firmy SEMO k reklamaci, mám zkušenost hodně opačnou a za mě nadmíru spokojenost a uznání ze jejich přístup.
Mimochodem, asi třikrát jsem požádal o nějakou radu jako hobby zahrádář, nikdy mě neodbyli a vždy měli snahu poradit. Což u firmu s jejím obratem považuji za nadstandartní přístup.
Za reklamu si mě neplatí:-)
Jarmila