Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Konzultovala jsem něco ve firmě SEMO, prostě jsem měla dotaz na nějakou zeleninu, a jen zlehka jsem si posteskla, že mi nevyklíčilůa semena rajčat Tornádo a pomalu mi klíčilaí paprika AMI.

Paní mě požádalo o číslo šarže a i když jsem zdůraznila, že nemá moje postěžování soi považovat za reklamaci, protože nšěmám zkušenosti a chyba je zřejmě na mé straně, zapsala si mou adresu a za 3 dny dorazila náhradní balení obou plodin.

V jiné diskuzi si někdo stěžoval na přístup firmy SEMO k reklamaci, mám zkušenost hodně opačnou a za mě nadmíru spokojenost a uznání ze jejich přístup.

Mimochodem, asi třikrát jsem požádal o nějakou radu jako hobby zahrádář, nikdy mě neodbyli a vždy měli snahu poradit. Což u firmu s jejím obratem považuji za nadstandartní přístup.

Za reklamu si mě neplatí:-)

Jarmila

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 16 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika