Kaktus - možná nemoc?



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 96.28 (?) 
21.12.2022 10:20, zobrazeno: 4610x
Dobrý den, všimla jsem si, že má můj kaktus takové skvrny (viz.obrázek) Nevím, co to je. Jsem úplný začátečník s kaktusy, takže si nevím rady. Kaktus jsem dostala před měsícem jako dárek. Hned ten den jsem ho přesadila do substrátu pro kaktusy, protože nebyl pořádně zasazený a zalila jsem jej. Po měsíci jsem ho zalila znovu (toto pondělí) a plánuju ho znovu zalít až někdy na jaro. (Na internetu jsem se dočetla, že přes zimu se má zalévat méně) Jsou ty skvrny, které má nebezpečné nebo to je pro kaktusy obvyklé? Ubližuje mu to nějak? Snažila jsem se na kaktus sáhnout a měkký není. Děkuju moc.
Kaktus - skrvny
Kaktus - skrvny
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 96.28 (?), 21.12.2022 10:21
Připojuji ještě další obrázky
Kaktus - skvrny
Kaktus - skvrny
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 96.28 (?), 21.12.2022 10:22
A ještě další obrázek
Kaktus - skvrny
Kaktus - skvrny
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
walter. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1759) - 168.103 (?), 21.12.2022 18:40