Zakrslá jabloň

host - 174.244 (?)
18.9.2009 12:00

Pěstování ovoce obnáší pouze minimum znalostí, pokud nechcete špičkové výnosy a kvalitu. Stromky nekupujte v Globusu, ale v přímo v ovocné školce.. Tam Vám jistě ochotně poradí a vyberou stromek přesně pro Vaši potřebu. prchal.hb@seznam.cz.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 225.133 (?), 16.9.2009 20:07, zobrazeno: 16136x

Prosím o radu - jsem totální amatér, ale mám chuť a elán do práce a pěstování. Zahradník nám letos vytvořil okrasnou zahradu a slíbil na podzim přidat a zasadit k těm okrasným stromům zakrslou jablon, švestku a angrešt. Moc se k tomu nemám, a tak se chci pustit do toho sama. Poradíte mi jaký druh je vhodný? A kde se dá koupit? Jsme omezeni - nemůžeme hodně do hloubky a výšky, proto nějaký menší stromy... děkuji.

host - 180.2 (?), 16.9.2009 20:22

Dobrý den. Pokud to správně chápu, tak ten zahradník, co Vám realizoval okrasnou zahradu se nemá k vysazení ovocných dřevin? Máte tam napsané slovo nemám. Jestli je to tak jak píšu, tak rozhodně dělá dobře, protože ovocné dřeviny budou ještě měsíc v ovocných školkách a teprve potom se začnou vyzvedávat a prodávat. Za sebe Vašeho zahradníka jenom chválím a nechal bych to plně na něm. Stanislaw

host - 225.133 (?), 16.9.2009 20:27

Já to na zahradníka nechala - nemusím to mít hned... je fakt, že on se k tomu už nemám jaksi vůbec... ani za měsíc... Penízky už zinkasoval a má pořád další a další a další zakázky... Tak jsem si myslela, že se do toho pustím sama - byť za měsíc. Nemám kam spěchat... Jak tak ale pročítám diskuze... lehce propadám depresi, že to je nad mé síly. Tady se to profíkama jen hemží a koukám jako blázen, co pěstování jablíček obnáší!!! Chjo... takže to budeme muset řešit Globusem a jeho nabídkou ovoce/zelenina???!!!

host - 176.18 (?), 16.9.2009 22:45

Najděte si jiného zahradníka...

host - 174.244 (?), 18.9.2009 12:00