Včerejší noc



j3david - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (188) - 51.179 (?)
9.2.2021 14:17

to doufám... a proto se ptám :-)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
               
host - 230.65 (?), 9.2.2021 14:08

A myslíte, že teď začátkem února je pro pupeny rozdíl v 3cm ledu nebo 1cm ledu? Nejsem odborník, ale myslím, že v tomto období stromkům neublíží nic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
j3david - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (188) - 51.179 (?), 9.2.2021 14:17

to doufám... a proto se ptám :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10100) - 70.240 (?), 9.2.2021 16:18

"Psouská zejma" je tady. Jako každoročně to vypadalo na postupné oteplování a brzký příchod jara, ale kovid (omezení letecké dopravy) nám nadělil dostatek srážek v minulém roce a dokonce i přívaly sněhu v zimě, což už dlouho nebylo. Že by se konala i dlouhá studená zima, která by byla předzvěstí dobrých úrod? Každopádně se zastavilo alespoň částečně rašení květních pupenů meruněk i jiných ovocných druhů. K menším stromům jsem přiházel sníh až po korunku, takže než ten sníh roztaje, budou chlazené sněhem a nebude se jim chtít předčasně rašit. Komu mráz a sníh moc neprospěje jsou ptáci, jejichž koncerty z minulého týdne ustaly a nemůžou si hovět doma za pecí tak, jako milý pan PP a mít radost s řádné a důstojné zimy za oknem, naopak se zimomřivě choulí na stromech a do zpěvu jim už rozhodně není a zřejmě dlouho nebude.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.144 (?), 9.2.2021 17:12