Jakou jablůňku do stěny?



vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313) - 85.27 (?)
9.9.2008 9:13

Asi bych zasadil nějakou letní odrůdu, ta Vám chybí. Doteď jste neměl zralá jablka - J.G. teprve začínají.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 176.71 (?), 24.8.2008 10:39, zobrazeno: 5607x

Dobrý den, prosím o radu, uhynul mi stromek v jabloňové stěně (2. rok) a potřebuji dokoupit. Studuji tady starší a staré příspěvky na toto téma, ale nejsem z toho chytrý. Máme Idared, Rezista,Otava, Prima,James Griev, Šampión, doporučovali i Bohemii, ale to jsem radši vyloučil (dlouhé dřevo- je to pravda?), bohužel máme i Rubín, to bude podle toho, co tady čtu fuška, ale budu bojovat. Rubín také ve školce doporučili... Vše na M9. Doporučte mi, prosím, nějaké do stěny vhodné a rezistentní zimní (možná i pozdní zimní)odrůdy, nevím, co se podaří sehnat. Lze sehnat a zasadit i na podzim? Všechny zdravím a děkuji předem.

Ještě je zajímavé, že jedna stěna na jedné straně zahrady je ve skvělé formě a zdravá (3 roky), ta druhá mladší na druhé straně zahrady jakási nemocná, listy nezdravé, jeden stromek uz nevydržel, možná zahynou všechny. Kupováno v jiné školce. Budu studovat jarní postřiky. 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 176.71 (?), 9.9.2008 6:58

Dobrý den,

tak jsem hodně popřemýšlel a sháněl informace a zjistil, že seženu jabloně Goldstar a Topaz na M9. Ovocná školka Mcely. Jednu na místo uhynulé jablůňky a druhou vyměním Rubín. Poraďte, prosím, jestli je to dobrá úvaha.Děkuji a pěkný podzim všem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313) - 85.27 (?), 9.9.2008 9:13

Asi bych zasadil nějakou letní odrůdu, ta Vám chybí. Doteď jste neměl zralá jablka - J.G. teprve začínají.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 151.238 (?), 9.9.2008 10:19