4 odrůdy na mladé jaderničce

host - 68.117 (?)
13.10.2020 22:22
Bujně roste jen Car Alexander. Ostatní odrůdy které plánuju naroubovat rostou pomalu.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 68.117 (?), 13.10.2020 17:58, zobrazeno: 799x
Dobrý den, chtěl bych si na mladou neplodící jaderničku naroubovat 4 odrůdy najednou. Odrůdy: 1. Neznámá červenožlutá zimní odrůda 2. Banánové zimní 3. Car Alexander 4 Neznáma žíhaná podzimní odrůda (jedlá je už v srpnu a vydrží do Listopadu) Chtěl bych vědět kdy odebrat rouby, jak je skladovat, kdy je naroubovat a jestli tyto odrůdy dobře srostou s Jaderničkou.

obo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (124) - 79.100 (?), 13.10.2020 18:29

Jsem pouze amatér, ale na jednu podnož roubovat několik odrůd je dle mého pro podnož stresující z důvodů různé sklizňové zralosti. Způsoby roubování jsou běžně popsány. Bleskově  - v zimě rouby hodit do lednice a na jaře naroubovat. Pokud to dobře naroubujete, tak není s roubováním jabloní problém. Já nejraději roubuji za kůru a anglickou kopulací.

walter. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2374) - 168.103 (?), 13.10.2020 21:51