Rozestupy nových stromků



vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313) - 77.39 (?)
21.10.2008 19:43

Co vybírají školkaři za semnné podnože, skutečně nevím. Nemůžeme ovšem čekat stromy podobné obrovským hrušním s drobnými plody tvořícím dominanty starých zahrad. Pěstovaným odrůdámy typu Wiliamsovy a Konference nenarostou obrovské koruny na žádné podnoži. 
   Pěstování štíhlých vřeten vzdálených 1,2 metru od sebe je hodno obdivu, ale začátečníkovi bych radil volnější tvary dál od sebe.  

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
kouba.vaclav - (2) - 165.73 (?), 21.10.2008 11:43, zobrazeno: 6564x

Dobrý den, dostal jsem nové stromky hrušní - hrušně - "Pyrus Communis-Bohemica-MA","Pyrus Communis-Erika-MA". Jsem začátečník a nevím jak daleko od sebe stromky zasadit. Prosím o radu. Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313) - 94.10 (?), 21.10.2008 12:28

Tato zdánlivě jednoduchá otázka nelze jednoznačně zodpovědět. Je to podobné, jakobyste se zeptal: "Kopil jsem si auto Škoda Octavia, jak rychle mám jezdit po silnici?"
   Orientačně: hrušně jsou na kdouli, tedy tvoří o něco menší koruny. Ale záleží taky na podmínkách polohy, nadm. výšky, orientace světových stran, spodní vodě, úrodnosti půdy, atd, atd...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 218.142 (?), 21.10.2008 17:16