Podzimní hrušeň



hugovotr - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (627) - 43.159 (?)
26.10.2019 21:56

Celé patro nemusí být ze stejné odrůdy a roubovat můžete větve, ne jenom terminál. Jen mě zajímá, jak to přesně chcete udělat. Necháte hrušni narůst první patro, které další jaro komplet přeroubujete? To odeberete stromku téměř veškerou listovou plochu.

Nejsem odborník. Zatím jsem přeroubovával jen vzrostlé stromky, kdy jsem ponechal první patro původní odrůdy a rouboval výšší patro a to až za prvním rozvětvením - to jsem po ujmutí a zesílení roubu odstrnil. A nebo jsem nad prvním patrem rouboval za kůru terminál.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
Vlaďka. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (173) - 180.6 (?), 26.10.2019 20:58

Chtěla bych naroubovat dolní kosterní větve, každou jinou (nejlépe stejně rostoucí) odrůdou a nahoře nechat Eriku. Případně do druhého patra ještě přiroubovat nějakou dřívější zimní. Je to moc? Musí být celé patro stejné a roubovat jenom terminál?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
hugovotr - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (627) - 43.159 (?), 26.10.2019 21:56

Celé patro nemusí být ze stejné odrůdy a roubovat můžete větve, ne jenom terminál. Jen mě zajímá, jak to přesně chcete udělat. Necháte hrušni narůst první patro, které další jaro komplet přeroubujete? To odeberete stromku téměř veškerou listovou plochu.

Nejsem odborník. Zatím jsem přeroubovával jen vzrostlé stromky, kdy jsem ponechal první patro původní odrůdy a rouboval výšší patro a to až za prvním rozvětvením - to jsem po ujmutí a zesílení roubu odstrnil. A nebo jsem nad prvním patrem rouboval za kůru terminál.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Vlaďka. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (173) - 180.6 (?), 26.10.2019 23:05