Koňský/kravský hnůj



host - 122.179 (?)
24.9.2009 19:40

Nevím, kdo by to vyslovil.Koňský hnůj je záhřevnější než kravský, nikoliv lepší.Hodí se jako nastýlka do pařenišť, ale co do hnojivosti kravský hnůj nedohoní.Nedostatek kravského je někdy suplován koňským(v granulích).

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 55.4 (?), 24.9.2009 18:18, zobrazeno: 20131x

Jelikož jsem úplný laik a začátečník, mohla bych se zeptat, v čem konkrétně je koňský hnůj lepší než kravský? Předem děkuji za odpovědi.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 128.44 (?), 24.9.2009 19:37

To byste si musela najít informaci z nějaké zemědělské literatury. Jedna z rozdílných vlastností je, že koňský hřeje. Tedy dá se s ním udělat pařeniště. Kravský taky, ale méně a ne tak dlouho.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 122.179 (?), 24.9.2009 19:40

Nevím, kdo by to vyslovil.Koňský hnůj je záhřevnější než kravský, nikoliv lepší.Hodí se jako nastýlka do pařenišť, ale co do hnojivosti kravský hnůj nedohoní.Nedostatek kravského je někdy suplován koňským(v granulích).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Lenka 22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (122) - 103.101 (?), 25.3.2010 9:43