Anturie - Co to může být?



Stránky: 1,  2,  3   
HankaT - (8) - 51.196 (?) 
31.1.2010 18:42, zobrazeno: 111090x

Dobrý den, mám anturii 2 roky a před 3mi týdny jsem jí přesadila, protože jsem si myslela, že má malý květináč, nehnojím jí a zalívám a rosím jedou týdně.Loni na podzim začala mít na litech suché fleky, tak proto jsem jí přesadila.Používám na ní postřik Dithane proti plísním na kytky, ovoce i zeleninu.Poradí mi prosím někdo co to může být ty suchá místa na listech?Děkuji

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Věrka2 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (133) - 122.111 (?), 31.1.2010 19:51

Nejsem odborník, ale tipla bych si na mokré listy a chladný vzduch. Prostě obyčejné nachlazení.

Anturii vůbec v tuto dobu nerosím, pouze v horkém létě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Zuzi - (21) - 4.182 (?), 31.1.2010 20:21

Mám úplně stejný problém jako Vy. Taky mám dva roky starou anturii a stejně postižené listy. Takhle reaguje kytka na přelití. Nevím jestli se tato kytka má rosit, ale časté zalévání jí asi určitě neprospívá. Kamarádka jí má nádherně zelenou a pořád jí kvete. Prozradila mi svoji úspěšnost pěstování, takže vody méně. Už jsem se smířila s tím, že si půjdu koupit na jaře novou a začnu se o ni lépe starat. . Zdraví Magda

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 18.144 (?), 31.1.2010 21:23