Zlatohlavý návštěvník na broskvích



LukአŠpenát - (10) - 41.2 (?)
14.8.2008 11:43

Ne, pro chemii opravdu neběžím. Rád jsem se o broskve podělil a hned po focení jsem brouky i splody položil za plot. Také nemám rád když mě někdo nenechá dojíst. Tuto broskev ani nestříkám proti kadeřavosti. Vždycky ji chytí a sama si poradí. Schodí listy a jede znovu. Možná, že by byly prody dříve, ale mě to nevadí. Nejsem odborník a stále se učím. Strom byl při koupi chalupy ve strašném stavu. Uvažoval jsem o vykopání, ale nakonec jsem ji "seřezal s úsměvem na rtech" a jasně ji řekl "dělej co umíš. Nestačil jsem se divit. Už druhý rok máme menčí přepravku plodů.  Hezké dny

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
LukአŠpenát - (10) - 41.2 (?), 13.8.2008 11:03, zobrazeno: 5218x

Letos nejsem sám, kdo si pochutnává na broskvičkách, na včeli, vosy a mouchy jsem si zvikl, ale návštěvníci z rodu zlatohlávků (aspoň myslím, že to jsou zlatohlávci)jsou u nás poprvé. Tak že společně vychutnáváme. Zkusím dát foto.

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Na tomhle se společně paseme
Na tomhle se společně paseme
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 97.194 (?), 13.8.2008 11:25

Dobrý den. Mohu jenom potvrdit. Nedávno jsme se synem česali maruňky a taky jsme našli takového parádního chlapíka. Vůbec si nás nevšímal a tak jsme ho opatrně dali i s meruňkou bokem, ať si pochutná. Stanislaw

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 83.46 (?), 13.8.2008 18:51

To je úleva, konečně někdo, kdo když spatří brouka, tak neběží domů pro postřikovač. Nádherné fotky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 162.128 (?), 13.8.2008 20:49

My ho míváme pravidelně na ostružinách, vždycky jich tam sedí několik a cpou se až mají boule za ušima. Jsou skutečně nádherní a těch pár bobulí jim rádi přenecháme.