Sadba a ochrana nové broskvoně

host - 129.11 (?)
9.4.2010 21:29

ja som si nasiel na nete tuto starsiu knizku, v nej je zopar info ako pestovat broskyne

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 124.225 (?), 3.4.2010 8:41, zobrazeno: 11423x

Dobrý den.Jsem začátečník a chtěl bych poradit při sázení nové broskvoně.Rád bych použil br.Red Haven a proto bych chtěl vědět, jak velkou díru, jakou zeminu, jak zastřihat a jestli stříkat-popřípadě čím.Děkuji všem za pomoc.

host - 176.18 (?), 3.4.2010 23:09

Ohledně postupu při výsadbě stromku se podívejte na vlákno "výsadba jabloně", popsala jsem to tam dost podrobně, je to u všech stejné. Ohledně stříkání - dá se předpokládat, že stromek byl ve školce ošetřený. Teď můžete maximálně ještě pro klid v duši stříknout Syllitem v koncentraci dle návodu, na Kuprikol už je pozdě. Stříhání - ve stručnosti :broskvoně se většinou pěstují s kotlovou korunou (bez terminálu). Ponechávají se většinou tři středně silné větvičky umístěné pravidelně do trojúhelníku a zastřihávají se hóóódně nakrátko na pupen směřující ven z korunky. Všechny řezy důkladně zatřít štěpařským voskem (balzám na jednoletých větvičkách neudrží mízu). Na ten řez se ještě podívejte podrobně na nějaké vlákno u broskvoní - tohle je jen tak zhruba. Lída

host - 124.225 (?), 4.4.2010 17:32
Mockrát děkuji, hodně jste mi pomohla.

host - 80.144 (?), 4.4.2010 23:19