Odrůda nektarinky

host - 3.26 (?)
7.7.2009 20:26

Ahoj, nejsem sice odborník, ale podle mě máš broskvoň a ne nektarinku.Není nic takového, na začátku broskev, na konci nektarinka.Nektarinka je od začátku holá jako třeba švestka.Jestli jsou tyhle fotky ze 30.6.letos, tak gratuluju, jsou perfektní.Pro určení odrůdy by bylo dobré vědět, kdy přesně dozrávají, jestli jsou bělo nebo žlutomasé apod.Já mám doma broskvoně Redhaven, Sunhaven a Cresthaven a nektarinku Harko, ale ani na jedné nemám tak velké plody v tuhle dobu.Bydlím kousek od Plzně. Janina

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5591) - 191.158 (?), 30.6.2009 8:16, zobrazeno: 11563x
Mám zasazenu nektarinku, která má zpočátku "chlupaté" plody ale po dozrání je slupka hladká. V prvních týdnech by snad každý řekl že je to broskev. Bohužel nevím jak se jmenuje. Pomůže někdo? Děkuji MP.
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu

host - 3.26 (?), 7.7.2009 20:26

Ahoj, nejsem sice odborník, ale podle mě máš broskvoň a ne nektarinku.Není nic takového, na začátku broskev, na konci nektarinka.Nektarinka je od začátku holá jako třeba švestka.Jestli jsou tyhle fotky ze 30.6.letos, tak gratuluju, jsou perfektní.Pro určení odrůdy by bylo dobré vědět, kdy přesně dozrávají, jestli jsou bělo nebo žlutomasé apod.Já mám doma broskvoně Redhaven, Sunhaven a Cresthaven a nektarinku Harko, ale ani na jedné nemám tak velké plody v tuhle dobu.Bydlím kousek od Plzně. Janina

Maty - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (976) - 97.44 (?), 7.7.2009 20:34

Může to být broskev odrůdy Favorita Morettini 3, alespoň dle krásně zbarveného líčka v tuto dobu.
Martin

host - 171.155 (?), 7.7.2009 20:54

je to broskev, žádná nektarinka

Lucas

m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5591) - 191.158 (?), 9.7.2009 15:20