Příspěvky uživatele - 168.167

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Roubování, 8.4.2009
Jsem začátečník, roubuji teprve druhou sezonu. Ale jak píše pan doktor, zatím není důvod jásat. Vloni mi uschly dokonce rouby s několika listy. Já začnu oslavovat úspěchy až budou na roubech alespoň 2 týdny listy. A definitivní úspěch je, pokud roub... celý příspěvek >
Jak zasadit ostružinu a angrešt?, 1.4.2009
zasadit tak, aby kořeny byly v zemi, za sucha zalít. Raději na osluněné stanoviště. Angrešt bude spíš asi stromek, zapíchnout k němu tyčku, aby se nezlomil.  Je to v podstatě plevel, poroste bez problému.
Konec šlechtěných švestek na Valašsku?, 30.3.2009
Rony:   u jedné mojí Čač. se vloni na podzim udělala prasklina stejná jako na tvé fotce. Včera jsem ji prohlížel...  asi 10cm podélná prasklina, částečně překrytá slabou vrstvou mrtvé černé kůry, pod kterou chybí tkáň. Ořezal jsem to... celý příspěvek >
Durancie a šárka, 18.3.2009
Jirko, máte durancii pravokořennou nebo roubovanou (na čem)?
zemní vrták, 16.3.2009
Mě v zásadě stačí průměr o malinko větší než má lešen. trubka. S tím bajonetem je to dobrý nápad. Pro tlačení vrtáku přemýšlím o využití hydraulického heveru. Ale bojím se, že nebudu schopen přesně vést vrt po celé délce.  Potřebuji směrovou... celý příspěvek >
zemní vrták, 16.3.2009
Vaše zkušenost s ručním zemním vrtákem mi nalila optimismus do žil. Pohrávám si s myšlenkou vyvrtat v jílovité zemině díru asi 10-12m, ale vodorovně. Jen jsem si nebyl jistý, zda to jde v domácích podmínkách realizovat. Neměl ten váš vrták tendenci... celý příspěvek >
Hrúbka vrúbľa, 16.3.2009