Příspěvky uživatele - 125.72

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Očkování a následná péče, 18.11.2009
nejsem odborník, ale já sundám pásku po mrazech.
Za kolik prodat slivovici, 6.11.2009
neprodávat vypít
Měření kvasu cukroměrem, 3.11.2009
A co když se kvas zasekne a hodnota cukru neklesá?
Měření kvasu cukroměrem, 2.11.2009
Švestky byly letos opravdu moc sladké a první sud s kvasem je starý asi 10 týdnů a poslední 6 týdnů. Cukr v kvasu je na stejné úrovni. Použil jsem kvasinky na výrobu vína, takže by vše mělo být v pořádku. Deka už se propadla byla čistá bez plísní a... celý příspěvek >
Měření kvasu cukroměrem, 2.11.2009
Tak jsem dneska změřil kvas a cukernatost je 4. Vhledem k tomu, že ho mám umístěný venku tak to asi už lepší nebude. Umí někdo z vás zpočítat strátu nevykvašením tohoto zbytkového cukru třeba na 100l kvasu. Co mě překvapilo, že tato hodnota je u... celý příspěvek >
Letos vysazená meruňka - roste nebo neroste?, 21.10.2009
já sadím vše na podzim a nikdy nic nezmrzlo. Doporučuji stromek zalít a pokud máte strach o jeho život, tak nakopčit jako růže, zaházet listím a velmi dobrý je i sníh uvidíte že se jim nic nestane. nezapomeňte na koše proti hryzcům, jinak budete... celý příspěvek >
Pálení z hrušek - vedení kvasu, 13.10.2009
díky za rady. Zkusím to a uvidíme.
Pálení z hrušek - vedení kvasu, 12.10.2009
Kolik by asi ten mošt měl mít cukru aby z toho něco bylo?
Pálení z hrušek - vedení kvasu, 12.10.2009
Pálíte někdo ze zimních hrušek. Mám tři stromy úplně obsypané a na každém je jiná odrůda, ale všechny hrušky zatím tvrdé jako kámen a trpké. Kdy se sklízí zimní odrůdy a dá se z nich něco vypálit?
Určení staré odrůdy, 31.8.2009 Obsahuje fotku