Příspěvky uživatele - pawlas

Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 13.4.2010
Existuje servis, kde karburátor zapůjčí? Zatím mi to nikde nenabízeli.
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 13.4.2010
Jedině mne napadá, že kdybych tyhle díly (plovák a jehlový ventil) vyměnil za nové. Dají se někde sehnat? Jak se nechá zjistit přesný typ těchto komponentů a kolik by mohly stát? Jak náročná je montáž a demontáž? Resp. kolik by stál celý karburátor?
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 13.4.2010
Já jsem v tomhle laik, takže si moc netroufám se v tom pohrabat. Navíc se domnívám, že když už to prohlíželo tolik servisáků, určitě by na něco přišli, resp. by se něčeho podezřelého všimli. Jak jsem psal již psal při zakládání vlákna, tak tahle... celý příspěvek >
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 13.4.2010
Dobrý den, benzín teče přes vzduchový filtr, okolo té klapky co tam je jakoby už v karburátoru. Jestli stéká odněkud shora, nebo se vyplavuje ze spodní části je u složeného karburátoru nemožné. Zjistil jsem, že i když vypnu sekačku a dám plyn... celý příspěvek >
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 13.4.2010
Dobrý den, zatím mi možnost zapůjčení karburátoru nikdo nenabízel. Vy o nějakém takovém servisu víte?
Sekačka Honda nebo Stiga?, 13.4.2010
Dobrý den, děkuji za Váš názor. Prosím upřesněte, co si představujete pod pojmem vyšší a vlhká tráva. Děkuji. Pavel
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 9.4.2010
Jedná se o motor Honda GCV 135.
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 9.4.2010
Dobrý den, děkuji za radu. Jak jsem již psal, karburátor byl několikrát odborně prohlédnut, ale žádnou závadu, nebo optřebení v servisu nenašli. Ten servis, kam sekačku dávám v posledním době, je přímo prodejcem sekaček Honda,... celý příspěvek >
Motor Honda - teče benzín z karburátoru, 8.4.2010