Příspěvky uživatele - 248.134

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Co sadit po česneku, který také byl žlutý, 29.7.2017
Pohnojil bych dusikatym vapnem, dukladne zalil a dal pod folii na 14dni. Jako desinfekce a hnojivo vyobrne, doporucovane mmj i slechtitelem ceskeho cesneku panem Kozakem.
pěstování phaleanopsis, 29.1.2009
Zahrádkář/Únor 2009...z článku o orchidejích - "Pokud kořeny falenopsu začnou utíkat z kořenáče, signalizuje to, že substrát či zálivka nejsou v pořádku."Dávám to sem jen proto, že to slyším poprvé.Hezký den Janap
Orchidej, 19.1.2009
Klobouk dolů... nádhera!!! A rady se vám tady zaručeně dostane.A určitě se bude hodit i mě,jsem taky začátečník.Janap
Květina do temna, 7.8.2008
Aspidistru nabízí zahradnictví Hofman Znojmo, mám ji od nich už druhý rok.Zamioculus to je pro mě IN kytička!!!Nenáročná, vděčná.V tmavším prostředí má krásné tmavé listy, ve světlejším zesvětlá.Sanseviera se hodí taky.Samozřejmě, když ty kytky... celý příspěvek >
Usýchající listy u magnolie, 4.8.2008
Mám ten samý problém, letos poprvé, u 3-té magnolie.Na jaře sice kvetla, ale málo.Taky děkuju Janap
Venkovní ibišek, 29.5.2008
Jenom dotaz, jaká vzdálenost ibíšků na živý plot.Děkuju a hezký den.Jana
Nemohu sehnat nekolik drevin, pomuzete mi?, 24.5.2008
Odpovídáte na příspěvek z roku 2OO5...
Latnatec, 22.5.2008
Děkuji za info. Hezký den Jana
oleander - vadnutie kvetov, 22.5.2008
Zkusím to.Děkuju a hezký den. Jana
zásilková zahradnictví, 21.5.2008
Krulichovi jednoznačně +++++, špatné zkušenosti Starkl a Lukon Glads, tam jen jednou a naposledy.
oleander - vadnutie kvetov, 21.5.2008