Příspěvky uživatele - 171.12

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Vlaška končí, 3.6.2013
Dobrý den, někde,už nevím kde to bylo, jsem četl že přenos viru šarky nástroji nebyl prokázán.Nebo jsou nějaké nové poznatky v tomto směru?Hand
Určení odrůdy staré slivoně 2, 18.8.2012
Dobrý den, nejsem odborník, dovoluji si tipnout-Viktorie, stará anglická odrůda.Mám ji taky, letos bohužel bez plodů. Miki
Rez na černém rybízu, 14.8.2012
Mezi námi, moc jsem se nedozvěděl.V příspěvku je uveden Baycor po sklizni, to jsem provedl, ale opakuji efekt žádný.
Rez na černém rybízu, 13.8.2012
dobrý den, chtěl bych se poradit s odborníky jak s tím bojovat.V loňském roce jsem zkoušel postřik baycorem na jaře.Efekt žádný.Letos jsem to zkusil po sklizni, ale se stejným výsledkem.Rybíz je už teď téměř bez listů.Díky Miki
Skleník traditional, 27.5.2012
Dobrý den, prosím o nějaké zkušenosti s tímto typem.Miki
Bilance 18.5 - mráz, 23.5.2012
Dobrý den, mám stejný poznatek-plůdky švestek min. z 50 procent poškozené, broskvoně to přežily bez sebemenšího poškození.Miki
Honey Sweet - GM švestka z USA, klon 5, 27.2.2012
Dobrý den, co se týče GM švestky doporučuji pročíst následující.
Co mužu naroubovat na jeřabinu, 7.11.2011
Dobrý den, přispěju se svou zkušeností.Mám na jeřábu naroubovanou hrušku odrůda dekora.Stromek plodí, přírustky relativně malé, ale po asi pěti letech začíná být výrazný rozdíl v síle kmínku jeřábu a hrušky.Kmínek jeřábu je poloviční oproti hrušce a... celý příspěvek >
Stará (ne)známá jablon, 31.8.2011
Dobrý den, dovolil bych si tipnout Mantet. Mám je takyJe to jedno z nejlepších ranních jablek, problémem je strupovitost.
Broskev na myrobalánu, 8.8.2011 Obsahuje fotku