Příspěvky uživatele - 102.39

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Petunie - po létě odejdou?, 13.5.2009
Jen pro paní PP. Já nejsem žádná zahradnice a právě proto se obracím na tyto stránky. Že Petunie přes zimu nevydrží, tak to opravdu nevím a nestydím se za to. Já jsem lékařka a nevyčítala bych vám, že neznáte z medicíny např.to a to.Prostě těmto... celý příspěvek >
Petunie - po létě odejdou?, 11.5.2009
Dobrý den, kopila jsem si Petunie, už sazeničky které jsem nasázela do truhlíků. Každý mi říká, že jsou to vyhozené peníze, že na podzim odejdou a nezbyde mi nic. Je to opravdu tak, že mi přes léto udělají na oknech parádu a skončí léto nebo bude... celý příspěvek >
Petunie - semena - co dál?, 17.4.2009
Dobrý den, dnes jsem si koupila semena Petunií a neví jak dál? Mám je zasadit doma do květináčů nebo truhlíků do hlíny?A kolik semínek tak? Koupila jsem si 3 sáčky, vůbec s tím nemám zkušenost, není už pozdě sázet je doma? Děkuji za rady Radka
Květiny do truhlíků - jak na to?, 31.3.2009
Dobrý den, chci teď na jaro nasázet do truhlíků macešky nebo jiné kytičky a dát ven na okno, ale vůbec nevím jak na to, nikdy jsečm to nedělala. To se musí koupit extra hlína na venek? A to se kupují semena nebo už přímo vyrotlé nějaké kytičky a kdy... celý příspěvek >
Banánovník - jak přesadit odnože, 30.3.2009
Mám banánovník, moc mi nejde, ale dělá odnože a ty bych si ráda zasadila, ale vždy mi zčernaly. Kořeny nemají, nejdou prostě z hlíny jen tak vyloupnout, jsou přirostlé k tomu velkému banánu vždy jsem je odřízla, někdy dala do vody-samozřejmě... celý příspěvek >
Macešky - sázení do truhlíku, 30.3.2009