Rajčata kvetou, ale neplodí



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
Registrovanýuživatel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (407) - 75.91 (?) 
3.6.2014 20:32

Pár fotek z mojí džungle





Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3245) - 5.149 (?), 4.6.2014 14:17

Pokud chcete vložit více fotek, musíte se přihlásit.

                                     Mr Big

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 127.107 (?), 4.6.2014 17:14

...to je ono... děkuji...už jsem si myslela, že jsem fakt natvrdlá... Jsem úplný zahradník začátečník, a tak nemá smysl, abych se přihlašovala. Já rady čerpám, nikoliv dokáži poskytnout. Moc děkuji. Jinak rajčata jsem z parapetu přestěhovala na terasu, kde je víc sluníčka. Tak uvidíme.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 222.15 (?), 16.6.2014 15:14

jsem zkušený zahrádkář a jsem na tom letos hodně stejně, rajčata už 2 měsíce kvetou a plody odpadávají,  většinou odkvetou a nic. Rostliny jsou krásné, zdravé, dokonce jsem i pohnojila.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3245) - 5.149 (?), 16.6.2014 15:44

Opadávají neopylené květy nebo už nasazené drobné plody?

                               Mr Big

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 222.15 (?), 16.6.2014 23:01

netvoří se plody a když se nějaký objeví upadne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3245) - 5.149 (?), 17.6.2014 16:26