Problem Dolmar 420



habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 181.25 (?)
28.1.2011 15:37

Po roce zjisťuji, že moje problémy s motory opravdu poslední rok jsou jen a jen nekvalitní BENZÍN!  Při své naivitě jsem stále hledal chyby někde jinde(seřízení, vzduch. filtr, svíčka, atd.) Starší sekačka(8let) mot.pila (10let) šlapou bez problému, ale mot Tekum(2r.) mot.pila (1r.) další mot.pila(H372XP 1r.) problemy.  To začalo někdy na jaře 2010, stačí nechat v nádrži 14-30 dní benzín a je zaděláno na problém. Nikdy se mi to nestávalo a to kupuji benzín u různých pump i 98oktanů a pořád stejný, někdy líp a někdy hůř. Proto tím více uvažuji o D111, nebo pilu s osvětčeným mot. od Itala.           Míra

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                  
host - 107.237 (?), 27.1.2011 13:31

Příčinu bych tipnul na "kvalitní" benzín    Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 27.1.2011 13:56

Mě na tom jevu zarazila plynulost a rovnoměrnost zvyšování otáček. Otáčky rostly tak jinak, než když se při seřizování karburátoru plynule přivírá tryska L a také konečné otáčky by byly jistě podstatně vyšší. Spíše to vypadalo, jako kdyby se pomalu přidával plyn. Já jsem pilu vypnul, když již byly otáčky tak cca 6000-6500ot/min. S tím benzínem se mi to nezdá, ale uvidíme co se bude dít dále. Já jsem to zatím neřešli. Kdyby se to neobjevilo v diskuzi, kdy se ukázalo, že se to nestalo jen mě, tak bych to nikde neventiloval a problém řešil sám.

F.O. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.42 (?), 27.1.2011 14:16
U mě to byla moje chyba. Já jsem nechal v pile trochu benzínu a nakonec jsem skoro pořád během roku řezal PS411. Nižší spotřeba, emise, karburátor s jemnějším nastavením trysek a stará směs, to je moje vysvětlení.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 154.183 (?), 27.1.2011 18:43

Směs byla čerstvá, ale je pravda je, že pila stála od září s benzínem.Ten sem vylil a dal nový.Netuším jestli to mělo na to vliv.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.2 (?), 27.1.2011 19:35
Tím vylitím tomu už nepomůžete, neboť v nádrži stejně směs vylepšíte před řezáním dotankováním. V karburátoru to ale bylo dlouho a zejména v malých průtokově přesných místech.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 196.96 (?), 27.1.2011 10:52

Necudujte sa, to povie kazdy predajca ze sa to stalo pri vasej pile , iba vam a ze uz ich predal desiatky a nikomu nic. Mozno predal iba dve a obe mali reklamaciu. Tazko dokazat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 4.243 (?), 28.1.2011 12:02

Z textů jsem si odvodil, pila s větším obsahem... nebo ještě jinak, kdyby PS420 měla obsah motoru 50 ccm a větší, byl by tento problém také? Odvozuji, že větší obsah jsou větší "díry" v karburároru, které by s tak snadno nezanesly. Nebo jsem úplně mimo?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.43 (?), 28.1.2011 12:20
Dříve byly karburátory méně citlivé a benzín bez bio složek. Dnes se požadují emise, spotřeba, výkon a co to má dělat po delší době odstavení s biosaj...? Buď to špatně maže, nebo špatně běží.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 181.25 (?), 28.1.2011 15:37

Po roce zjisťuji, že moje problémy s motory opravdu poslední rok jsou jen a jen nekvalitní BENZÍN!  Při své naivitě jsem stále hledal chyby někde jinde(seřízení, vzduch. filtr, svíčka, atd.) Starší sekačka(8let) mot.pila (10let) šlapou bez problému, ale mot Tekum(2r.) mot.pila (1r.) další mot.pila(H372XP 1r.) problemy.  To začalo někdy na jaře 2010, stačí nechat v nádrži 14-30 dní benzín a je zaděláno na problém. Nikdy se mi to nestávalo a to kupuji benzín u různých pump i 98oktanů a pořád stejný, někdy líp a někdy hůř. Proto tím více uvažuji o D111, nebo pilu s osvětčeným mot. od Itala.           Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.68 (?), 28.1.2011 16:00
Máte recht, já jsem proto využil možností a opravil si staré tvrdě odzkoušené modely 115iH, 109, 411, které by v nejlepším případě skončily na ND. Tyto pily jsou nezmaři a nepotřebují tolik starostí. Je to i o radosti z takových opravených pil. Doporučil bych Vám 111, nemá sice otočené řetězové kolo ven a boční napínák, ale je to spolehlivá, kvalitní mašina s Mg skříní a je to profi pila - odvozena od 115.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?10:37
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika