Husqvarna 136 přidřená
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
host - 190.207 (?), 23.12.2015 0:12
No neříkal jsem to hned na začátku s těma (ložisko)guferama? Říkal! A pan opravář nevěřil. Toto se má měnit pokaždý, když se rozebere motor. No jen si to dejte pěkně znova. Opětovně zadřených pil jsem už taky viděl dost a to se majitel chlubil jak nechal přelapovat válec a i nový píst nasadil, leč stará gufera mu netěsnila a pilka opět zadřená byla. :-)
Jak říkám, kupovat zadřenou pilu je téměř sebevražda. Nikdy už nepojede jako nezadřená (za mlada) a navíc stojí to dost času a peněz na dílech, co se prostě vyměnit musí. Navíc nikdy není jistota, že ikdyž se všechno vymění, že se následně nezadře znovu. Jan
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 17.231 (?), 25.12.2015 20:24
Zdravím, šnekové kolo je pouze nasunuté na klikové hřídeli stejně jako ložiska to znamená cca -0,01 mm. Na demontáž je určen speciální přípravek ale lze jej "sklepnout", k nasunutí zpět postačí ohřát na 100st. Nikdy neklepejte na klikovku tak aby byl zatěžován nárazy ojniční čep. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|