čo myslíte, na čom by predajca viac zarobil? na oprave zapchatého karburátoru, keď veľa ľudí to rieši buď opravou v garáži, opravou bez bločku a pod. alebo predajom stabilizátorov úplne každému zákazníkovi, ktorý kupuje stroj, lebo by to odporúčal návod (výrobca). nehovorím o tom, že pri poruche stroja a návšteve servisu klesá dôvera v danú značku.
jasné, že predaj stabilizátoru paliva by bol niekoľkonásobne ekonomicky výhodnejší pre značky... a verte alebo neverte, že veľmi radi by to dali do každého návodu a ponúkali už pri kúpe výrobku, podmieňovali tým záruku, keby to bolo nutné...
jednoducho v návode to nie je, predajcovia to nepredávajú a to len preto, aby sa servisy na jar tešili z opráv karburátorov. asi nejaká tajná dohoda, ešte že ste ich takto prekukli :D (ináč stále som pri hq, stihl, dolmar, lebo tam smeroval môj pôvodny dotaz)