Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Zdravím, moje zkušenost je strašná, sekačka přestala po 5ti letech pohodového provozu jet, odvezl jsem ji do MTF servisu v Pardubicích. Po cca 2 týdnech mi volali, že je motor zadřený a oprava nerentabilní, cena 3500 Kč, nová v akci necelé 4000 Kč. Pro sekačku jsem zajel. V hangáru ji nemohli najít, nakonec mi ji vydali přímo z budovy servisu, napůl rozmontovanou s dokladem o tom, že je zadřený motor, únik oleje přes gufero, nerentabilní oprava, můžu si za to sám. Sekačku jsem dal jinému technikovi soukromníkovi, který mi po 3 dnech volal, abych si ji vyzvedl, prý nebyla zadřená, jen zaseklá, olej z ní neteče a v podstatě jí prý nic moc nebylo a ještě poslouží.. názor si udělejte sami, já se s nimi hádat nebudu, reklamaci přijali a vyřídili v termínu, takže bych se musel obráti na soud, platit soudního znalce apod., mrzí mě jejich přístup, nic si tam již nekoupím a umíte si představit, že všichni mí známí už o tom ode mě vědí.. přeji všem tady aby měli co nejméně takových zkušeností.. Zdeněk Kříž (nejsem žádný anonym, ale zklamaný zákazník společnosti Mountfield)

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika